معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی کل انتظامی:

تحول و اثربخشی در کلانتری‌ها یک اولویت اساسی است

سردار «اشراق» گفت: تحول و توسعه کارآمدی و اثربخشی در کلانتری‌ها به‌عنوان یک اولویت اساسی در دستور کار فراجاست.
کد خبر: ۵۹۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳ - 12June 2023

تحول و اثربخشی در کلانتری‌ها یک اولویت اساسی است به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «حمیدرضا اشراق» معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در نشست شور ستادی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی که امروز در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: حفظ و ایجاد امنیت وظیفه اصلی و اساسی یک حکومت بوده و در حکومت اسلامی تأمین امنیت واجب است.

وی افزود: افرادی که برای تأمین نظم و امنیت مردم مسئولیت دارند کار واجب انجام می‌دهند و ثواب این کار واجب از زمانی که فرد از خانه خارج و نیت می‌کند در محل مأموریت خود حاضر شود، محسوب می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مجاهدان فی سبیل الله در فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی که خادمان نظم و امنیت زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج آقا علی ابن موسی الرضا (ع) هستند از ثواب بیشتری برخوردار می‌شوند.

سردار اشراق در بخش دیگری از سخنان خود به دغدغه و تاکید فرمانده معظم کل قوا در خصوص توجه به کلانتری‌ها اشاره کرد و گفت: این موضوع از سالیان قبل توسط فرماندهان فراجا پیگیری شده و همچنان جز اولویت‌هاست.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در سازمان پلیس، عنصر انسانی نقش اساسی دارد و یکی از مهم‌ترین مسائل برای تحول در کلانتری‌ها منابع انسانی است و با عنایت به این موضوع، نگاه ویژه‌ای به وضعیت نیروی انسانی داریم.

وی توجه به کارکنان کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی را حائز اهمیت دانست و با اشاره به این که در طرح‌های معیشتی، تخصیص خانه‌های سازمانی و دیگر امتیازات، کارکنان خدوم کلانتری‌ها باید در اولویت باشند؛ یادآور شد: تسریع در تکمیل فرآیند ساخت خانه‌های مسکونی با جدیت دنبال می‌شود.

سردار اشراق تحول و توسعه کارآمدی و اثربخشی در کلانتری‌ها را یک اولویت اساسی برشمرد و بیان داشت: امیدواریم همه ما در عرصه مسئولیت و مأموریتی که داریم بتوانیم به شایستگی عمل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها