جانشین فرمانده فراجا در دیدار با مرزنشینان و سران طوایف استان خراسان رضوی:

باید در کنار هم امنیت را حفظ و ارتقاء دهیم/ روح حاکم بر دفاع مقدس همچنان در انتظامی جاری و ساری است

سردار رضایی قدرت اسلامی و جمهوری اسلامی ایران را مبتنی بر احکام اسلامی دانست و گفت: روح حاکم بر دفاع مقدس همچنان جاری و ساری در انتظامی است و اجازه تعدی به هیچ فرد، سازمان یا کشوری را نخواهد داد و ایران ما شکست ناپذیر است.
کد خبر: ۵۹۷۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵ - 17June 2023

ما مکلفیم به عنوان مرزبان، دغدغه مرزنشینان را به گوش مسئولان برسانیم/ قدرت واقعی ما قدرت نرم، اعتقاد و ایمان ماستبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در دیدار با مرزنشینان و سران طوایف و متنفذین استان خراسان رضوی و استان های همجوار با کشور افغانستان ضمن خیرمقدم به سرآمدان حفظ نظام انقلاب اسلامی و مرزبانان اصلی کشور و انقلاب اظهار داشت: هماهنگی‌ها، همدلی‌ها و ابراز محبت شما مرزنشینان بار ما را سنگین کرد و از خدا کمک و مدد می خواهیم که بتوانیم به درستی به وظایف خود عمل کنیم.

سردار رضایی بیان کرد: اگر امروز این منطقه امن است، به واسطه نگاه شماست که خود حافظ مرزها هستید و خود را مرزبان دانستن قدرت ملی و نقطه قوت ما است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور افزود: این نگاه و گفتمان شما از عمق وجود است و قابل لمس و اطمینان بخش برای نیروهای ما در مرزبانی هستید و آنها به عقبه ای مانند شما دلگرم هستند و خوشبختانه در اقصی نقاط کشور این ارتباط وجود دارد.

وی افزود: حضور شما برای خودی این پیام را دارد که باید این وحدت و انسجام حفظ و ارتقاء یابد و برای دشمن این پیام را دارد که هیچ گاه نمی تواند این وحدت را بشکند چراکه شما صاحبان انقلاب و نظام هستید.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مهمترین ویژگی شما عزیزان این است که به دنبال نقاط ضعف نیستید و این یک خصلت خداپسندانه است.

سردار رضایی گفت: مردم ما وطن دوست، دین دوست و حراست کننده از وطن خود هستند؛ افسران ما نیز مردم دار، مردم دوست، شجاع و از خود گذشته اند.

وی با بیان اینکه قدرت واقعی ما قدرت نرم، اعتقاد و ایمان ماست و قطعا این امر ما را در رسیدن به اهداف خود موفق خواهد کرد، افزود: باید در کنار هم امنیت را حفظ و ارتقاء دهیم.

سردار رضایی قدرت اسلامی و جمهوری اسلامی ایران را مبتنی بر احکام اسلامی دانست و گفت: روح حاکم بر دفاع مقدس همچنان جاری و ساری در انتظامی است و اجازه تعدی به هیچ فرد، سازمان یا کشوری را نخواهد داد و ایران ما شکست ناپذیر است.

سردار رضایی با بیان اینکه سربازان با غیرت و کاردانی از دستاوردهای انقلاب دفاع می کنند، گفت: همواره استکبار به دنبال ایجاد تفرقه و ناامنی بوده که خوشبختانه ناکام مانده است.

وی با تاکید بر اینکه طرح های هشدار دهنده آمادگی انتظامی در حوزه های شهری روستایی و مرزی دنبال شود، اظهار داشت: ما مکلفیم به عنوان مرزبان، دغدغه مرزنشینان را به گوش مسئولان برسانیم و در کنار شما همفکر، همکار و همدرد شما باشیم.

سردار رضایی گفت: نباید اجازه فتنه گری به فتنه گر و دشمنان داد و بدانیم که باید روزی در محضر و درگاه الهی پاسخگوی رفتار خود باشیم و دعا کنید عاقبت به خیر شویم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در پایان از حضور مرزنشینان و سران طوایف و منتفذین در این نشست قدردانی کرد و افزود: از خداوند برای همه کشورهای مورد ظلم قرار گرفته از جمله افغانستان طلب آرامش و امنیت داریم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها