در جشنواره زوج‌های جوان نیروهای مسلح مطرح شد؛

امیر سیاری: اجرای سبک زندگی ایرانی اسلامی جنگ نرم دشمن را ناکام می‌گذارد/ راهبرد نظام سلطه تسلط بر ذهن نسل جوان است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: برای مقابله با تهاجم فرهنگی، ناتو فرهنگی و جنگ نرم باید مراقب بود سبک زندگی ایرانی اسلامی تغییر نکند و کانون گرم خانواده از تبلیغات رسانه‌ای نظام سلطه تأثیر نپذیرد تا با تکیه به ارزش‌های دینی، ملی و انقلابی زندگی سعادتمندانه تداوم پیدا کند.
کد خبر: ۵۹۸۰۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹ - 20June 2023

دریادار سیاری: اجرای سبک زندگی ایرانی اسلامی جنگ نرم دشمن را ناکام می‌گذارد/ راهبرد نظام سلطه تسلط بر ذهن نسل جوان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی در اولین جشنواره سراسری زوج‌های جوان نیروهای مسلح که امروز (سه‌شنبه) در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: نظام سلطه به دنبال پیاده کردن جنگ نرم در کشور است؛ بر همین اساس فرمانده معظم کل قوا از سال‌ها پیش تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و جنگ نرم را گوشزد کردند.

وی یادآور شد: راهبرد دشمن در پیاده‌سازی تمدن غرب در ایران اسلامی تسلط بر ذهن‌های آحاد جامعه بویژه جوانان است چراکه به مرور باور، عقیده، افکار و رفتار جوان از القائات دشمن اثر می‌پذیرد و در مسیری حرکت می‌کند که دشمن هدف‌گذاری کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش تصریح کرد: نباید گذاشت دشمن در جنگ نرم بر ذهن جوان ایران اسلامی تسلط پیدا کند؛ بر همین اساس نسل نوجوان باید به‌گونه‌ای پرورش یابد که از این جنگ در امان باشد.

دریادار سیاری بیان داشت: برای مقابله با تهاجم فرهنگی، ناتو فرهنگی و جنگ نرم باید مراقب بود سبک زندگی ایرانی اسلامی تغییر نکند و کانون گرم خانواده از تبلیغات رسانه‌ای نظام سلطه تأثیر نپذیرد تا با تکیه به ارزش‌های دینی، ملی و انقلابی زندگی سعادتمندانه تداوم پیدا کند.

وی گفت: سربازان خط مقدم مقابله با فرهنگ غرب، بانوان هستند چراکه زندگی را مدیریت می‌کنند و مسئولیت تربیت فرزندان با آن‌هاست. بانوان باید با صیانت از خانواده دشمن را در رسیدن به اهداف خود در جنگ ترکیبی ناکام بگذارند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش در پایان بیان داشت: مأموریت کارکنان نیروهای مسلح برقراری امنیت در مرزها و داخل کشور است چراکه در سایه برقراری امنیت فعالیت در حوزه‌های مختلف معنا پیدا می‌کند و توسعه و آبادانی ایران اسلامی را رقم می‌زند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها