معاون دبیرکل حزب‌الله: ما تا پایان در کنار ملت فلسطین می‌ایستیم

قاسم، با اشاره به عملیات قهرمانانه نیرو‌های فلسطینی در نبرد اردوگاه جنین و شمال رام الله گفت: ملت فلسطین قهرمان نهایی این میدان خواهد بود.
کد خبر: ۵۹۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲ - 21June 2023

معاون دبیرکل حزب الله: ما تا پایان در کنار ملت فلسطین می‌ایستیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العهد، «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در جریان یک مراسم در منطقه الجاموس اظهار داشت: ما به ملت مبارز و قهرمان فلسطین که در نبرد اردوگاه جنین و شمال رام‌الله، الگوی بی‌نظیری از نبرد در برابر ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست را از خود به نمایش گذاشتنند، درود می‌فرستیم.

قاسم، افزود: این حق مشروع ملت فلسطین است که از خود دفاع کند چرا که هر صهیونیستی که در خاک اشغال شده فلسطین حضور دارد عنصر متخاصم، متجاوز و محارب به شمار می‌رود. این حق ملت فلسطین است که برای بازپس گیری سرزمین و کرامت غصب شده‌اش وارد عمل شود.

معاون دبیرکل حزب‌الله بیان کرد: این در حالیست که نظام استکباری در کنار رژیم صهیونیستی متجاوز ایستاده و از این مردم فلسطین که صاحبان اصلی سرزمین فلسطین هستند حمایت نمی‌کند.

وی اضافه کرد: ما به نیرو‌های مبارز و مجاهد و شهدای فلسطین درود می‌فرستیم و تاکید می‌کنیم که تا پایان در کنار شما هستیم و ان شاءالله شما پیروز خواهید شد به ویژه آنکه شاهد نبرد در کرانه باختری بودیم؛ نبردی استثنایی که دشمن صهیونیستی تصور آن را هم نمی‌کرد. دایره این موارد استثنا گسترش پیدا خواهد کرد و در نهایت به نابودی رژیم صهیونیستی منجر خواهد شد.

شب گذشته حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای با تبریک به عملیات قهرمانانه نیرو‌های مقاومت فلسطین ضد نظامیان صهیونیستی در شهرک اشغالی «عیلی» در شمال رام الله، تجاوز روز دوشنبه نیرو‌های اشغالگر به جنین را محکوم کرد.

جنبش حزب الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای ضمن «وحشیانه و ددمنشانه» خواندن اقدامات اشغالگران ضد شهروندان فلسطینی، یورش نظامیان اشغالگر به اردوگاه جنین و خشونت‌های مکرر این رژیم علیه اهالی جنین و سایر شهرک‌های فلسطینی را محکوم کرد.

بیانیه حمایت آمیز حزب الله لبنان در پی عملیات شهادت طلبانه نیرو‌های فلسطینی در شهرک عیلی واقع در کرانه باختری که به هلاکت ۴ صهیونیست و زخمی شدن ۴ تن دیگر انجامید، صادر شد.

نظامیان اشغالگر روز دوشنبه در یورش به جنین در دام مقتدرانه تله‌های انفجاری مقاومان فلسطینی افتادند که در جریان تبادل آتش، ۷ تن از نظامیان این رژیم به ادعای رسانه‌های عبری مجروح شدند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار