وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

توجه به بهداشت کار در مسیر رشد تولید ضرورت دارد

مرتضوی گفت: در مسیر رشد تولید و اعتلای نظام اقتصادی کشور، توجه به ایمنی و بهداشت کار ضرورت دارد.
کد خبر: ۵۹۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳ - 21June 2023

توجه به بهداشت کار در مسیر رشد تولید ضرورت داردبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیزدهمین جشنواره ملّی تجلیل از کارآفرینان سلامت‌محور، خانه‌های بهداشت کارگری برتر و اعضای شورای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه‌شدگان، اظهار داشت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حوزه بهداشت و درمان در کشور با پیشرفت چشمگیری همراه بوده است.

مرتضوی با اشاره به برنامه‌های دولت سیزدهم برای ارائه خدمات سلامت رایگان به مردم، گفت: دسترسی آسان و سریع مردم به امکانات بیمارستانی در دورترین مناطق کشور نیز تحقق یافته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: توسعه اقتصادی از مهم‌ترین مطالبات مردم است و این امر با رشد تولید محقق می‌شود.

وی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدارهایشان با دولتمردان تأکیدات ویژه‌ای در ارتقای تولید دانش‌بنیان داشتند، گفت: ما در کشوری قرار داریم که بهشت معادن است و موقعیت استراتژیک ایران نیز می‌تواند سهم مهمی در ارتقای صادرات داشته باشد.

این مقام مسئول لازمه تولید پویا و اشتغال‌آفرین را توجه به حوزه ایمنی و بهداشت در مجموعه‌های صنعتی عنوان کرد و افزود: با شروع به کار دولت مردمی، میزان خانه‌های بهداشت کارگری رشدی ۳۰۰ درصدی داشته است.

مرتضوی به اهمیت توجه به حوزه‌های بهداشت روانی جامعه کار و تولید اشاره کرد و گفت: این مهم نیز باید در برنامه‌ریزی‌ها مورد توجه قرار گیرد.

در این جشنواره از کارآفرینان سلامت‌محور، خانه‌های بهداشت کارگری برتر و اعضای شورای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه‌شدگان تجلیل شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار