در شورای اداری شهر مشهد مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: پشتیبانی مسئولان، یاریگر دفاتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس در اجرای هرچه بهتر مأموریت‌هاست

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در سراسر استان راه‌اندازی شده و متشکل از پیشکسوتان دفاع قدس و جوانان آتش‌به‌اختیار است تاکنون زحمات زیادی را متحمل شده‌ا‌ند و به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرده‌اند که امیدواریم روند حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مدیران و مسئولان محلی از این دفاتر تقویت شود تا شاهد توفیقات بیشتر این دفاتر باشیم.
کد خبر: ۵۹۸۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷ - 22June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در شواری اداری مشهدالرضا که به ریاست «حسن داوری» فرماندار مشهد برگزار شد، با گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران، اظهار داشت: این شهید والامقام در هنگامه غربت انقلاب اسلامی، یک سپاه و لشکر برای یاری اسلام بود.

وی افزود: باید بیش از گذشته تلاش کرد تا خدمتی که انجام می‌‌شود رنگ ایثار، شهادت و اخلاص به خود بگیرد و به رنگ شهید چمران و شهدای مشهدالرضا خدمت کرد؛ بر همین اساس هر اقدامی که صورت می‌پذیرد و هدف آن خدمت است باید مجاهدانه و مخلصانه باشد تا علاوه بر جاری شدن برکت آن در زندگی، عاقبت‌بخیر شدن را تضمین کند.

این مسئول با بیان اینکه جهاد و دفاع در متن جامعه جاری است، یادآور شد: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یک وظیفه انقلابی است که تمام کسانی را که از برکت خون شهدا استفاده می‌کنند در بر می‌گیرد. در همین راستا باید حماسه جاوید دفاع مقدس که امنیت امروز را مرهون مجاهدت‌های حماسه‌آفرینان آن هستیم ارج نهیم و با زنده نگهداشتن مشی و مرام شهدا و جامعه ایثارگران قدردان این نعمت عظیم باشیم.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: پشتیبانی مسئولان، یاریگر دفاتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس در اجرای هرچه بهتر مأموریت‌هاست

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم در چارچوب تدابیر، سیاست‌ها، خط‌مشی‌ها، اولویت‌ها و راهبردهای اساسی که ترسیم می‌شود آثار و ارزش‌های دفاع مقدس را بر هر نحو ممکن حفظ کنیم و نشر دهیم.

یوسفعلی‌زاده تأکید کرد: امروز مسئولین مشهدالرضا در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در عرصه‌های تخصصی همچون ادبیات، فضای مجازی، تبلیغات و رسانه، مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت، آموزش معارف دفاع مقدس، دانشنامه، روایتگری دفاع مقدس، پاسداشت شهدای گمنام و بانام و احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بیش از پیش کوشش کنند.

وی در ادامه به تشریح گسترش مأموریتی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در سراسر استان پرداخت و گفت: دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس متشکل از پیشکسوتان دفاع قدس و جوانان آتش‌به‌اختیار با هدف موفقیت هرچه بیشتر در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سراسر استان راه‌اندازی شده است که تاکنون زحمات زیادی متحمل شده‌ا‌ند و به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرده‌اند. امیدواریم روند حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مدیران و مسئولان محلی از این دفاتر تقویت شود تا شاهد توفیقات بیشتر این دفاتر باشیم.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: پشتیبانی مسئولان، یاریگر دفاتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس در اجرای هرچه بهتر مأموریت‌هاست

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های سرهنگ پاسدار «جواد شایان» مدیر پیشین حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مشهد، «عباس آرانیان» به عنوان مدیر جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این شهر معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار