توسط مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان صورت گرفت؛

بازدید از سمپوزیوم مجسمه سازی رفسنجان

«مهدوی فرد» با همراهی معاون هنری و سینمایی اداره کل از نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی رفسنجان از توابع استان کرمان دیدن کردند.
کد خبر: ۵۹۸۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷ - 22June 2023

بازدید از سمپوزیوم مجسمه سازی رفسنجان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ «محمود مهدوی فرد»  مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، «ابوذر حسینی» مدیریت هنری، «علی اکبر خدادادی» معاون هنری، سید«محسن سجادی» رئیس، «بهروز نکویی» دبیر و کادر اجرایی سمپوزیوم مجسمه سازی رفسنجان دیدن کردند.
 
نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی رفسنجان با حضور هنرمندان ملی و بومی از دهه اول خردادماه آغاز و تا هفته اول تیرماه در پارکینگ موزه واقع در بلوار کتاب ادامه دارد.
 
سرهنگ «محمود مهدوی فر» مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان آموزش کادری از مجموعه هنرمندان هم استانی و همشهری در سمپوزیوم مجسمه سازی را تحسین کرد.
 
 مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در حاشیه بازدید از سمپوزیوم‌ مجسمه سازی رفسنجان اظهار داشت: بحث هنر جدی است و تمامی بزرگان ما از امام و رهبری در بحث هنر سخن گفته و مطالبه دارند.
 
وی سمپوزیوم‌ مجسمه سازی را یکی از راه های معرفی دیدگاه ها با زبان هنر دانست و افزود: آثار تولیدی هنرمندان استان و کشور در این رویداد هر کدام معرف یک زاویه از کشور ماست؛ با یک زبان هنری مفاخر و با دیدگاهی مفهومی تولیدات معدنی رفسنجان معرفی می شود.
 
مهدوی به اقدام ارزشمند شهرداری رفسنجان برای استفاده از ظرفیت هنرمندان بومی اشاره کرد و افزود: آموزش کادری از مجموعه هنرمندان هم استانی و همشهری کار خیلی خوب مجموعه شهرداری است تا در آینده شاهد تولیدات و آثار در سطح استان باشیم.
 
وی خواستار تولیدات آثاری با موضوع دفاع مقدس در دوره های بعدی سمپوزیوم مجسمه سازی شد و گفت: اگر آثاری با محوریت دفاع مقدس در مبلمان شهری و فضاسازی شهری ارائه شود، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس زنده و گرامی داشته می شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار