حقوق بشر آمریکایی/ یادداشت

ضربه‌کاری به گروهک تروریستی منافقین

ضربه ماندگار خرداد ۱۴۰۲، حاصل کار و تصمیم یکشبه نبود بلکه برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی قابل توجه میدان و دیپلماسی برای به اجرا گذاشتن این پروژه، نشان از یک طراحی هدفمند در کوتاه‌مدت برای دستیابی به اهداف بلندمدت دارد.
کد خبر: ۵۹۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷ - 26June 2023

روبیک نفاق زیر ولتاژ شوک؛ چند خط درباره ضربه جانانه به گروهک جنایتکار منافقینگروه بین‌الملل دفاع‌پرس- سعید شهرابی فراهانی، مدیر مرکز پژوهشی و مطالعات انجمن بین‌المللی ضدصهیونیستی؛ شوکی که در تاریخ معنادار ۳۰ خرداد به مرکزیت سازمان تروریستی مجاهدین خلق وارد شد، پیش‌زمینه و پیامد‌های مختلفی دارد. تک‌وجهی دیدن این مکعب روبیک، خطا‌های تحلیلی در آینده را به‌دنبال خواهد داشت.

مبارزه بی‌امان نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور با تروریست‌های منافق، چه قبل و چه بعد از کوچ اجباری این شیاطین به آلبانی هیچ‌گاه متوقف نشده است.

سلول‌های سرطان نفاق نیز هرگز از توطئه‌چینی علیه ایران اسلامی دست برنداشته‌اند.

ضربه ماندگار خرداد ۱۴۰۲، حاصل کار و تصمیم یکشبه نبود، بلکه برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی قابل توجه میدان و دیپلماسی برای به اجرا گذاشتن این پروژه، نشان از یک طراحی هدفمند در کوتاه‌مدت برای دستیابی به اهداف بلندمدت دارد.

پیشبرد و پیاده‌سازی اقدام به‌طور ویژه در اختیار یک نهاد خاص بوده، اما کلیت کار نشان داده که موضوع فراتر از مجموعه سه قوه است.

از این منظر، سیاسی‌کاری برای سند زدن ثمره تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان و مدافعان امنیت، بسرعت پرده از نیات ناصواب مصادره‌کنندگان و فاکتورسازان خواهد انداخت!

شیوه اقدام در این پروژه، به‌طور هوشمندانه‌ای بر اساس تاکتیک عملیاتی «جمع و ضرب» صورت پذیرفته است.

این تاکتیک قدیمی بر گروهکی که ادعای نیم‌قرن مبارزه سازمان‌یافته داشته (که بیش از ۴۰ سال آن با جنایت عجین بوده) و خیلی هم به ضرب کردن بحران‌ها در همدیگر علاقه دارد! درد و رنج مضاعفی وارد می‌کند.

در مورد آینده سازمان تروریستی مجاهدین خلق، سناریو‌های مختلفی مطرح است که مجال و ضرورتی برای بازگویی یک به یک آن‌ها نیست. بازهم ضدانقلاب به این نقطه رسید که هر زمان جامعه اطلاعاتی ایران اسلامی، با توکل بر خدا، عزم هدف کرده و مدار‌های آفندی خود را فعال سازد؛ به هر آنچه که اراده کرده، می‌رسد و هیچ حریفی نیز در مقابلش تاب‌آوری نخواهد داشت.

کسانی که تیر کینه به مردم ایران انداخته و می‌اندازند، چشمان خود را به بی‌خوابی و تاریکی عادت دهند ولو در عمق فلسطین اشغالی و در خانه‌های امن محافظت‌شده باشند.

شاید صهیونیست‌ها بخواهند پسماند‌های شوک‌درمانی جامعه اطلاعاتی ایران را بازیافت کنند. الغریق یتشبث بکل حشیش... در این‌صورت ممکن است شوک بعدی، ولتاژش را از برق یک نیروگاه خاص بگیرد!

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار