فرمانده نیروی هوایی ارتش:

توانایی‌های فردی و سازمانی باعث دستیابی به توان رزمی مطلوب می‌شود

امیر سرتیپ واحدی گفت: باور داشتن به توانایی‌های فردی و سازمانی منجر به ایجاد قدرت در شرایط سخت و رسیدن به توان رزمی مطلوب می‌شود.
کد خبر: ۵۹۹۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶ - 26June 2023

امیر سرتیپ واحدیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در اردوگاه تابستانی دانشجویان دانشگاه افسری علوم و فنون هوایی شهید ستاری و ارزیابی آموزش‌ها و شرایط دانشجویان در این اردو، در جمع آن‌ها اظهار داشت: ظرفیت روانی انسان‌ها در شرایط سخت مراحل مختلف زندگی و چالش‌ها و دغدغه‌های پیش رو تغییر می‌یابد؛ پس باید در بحران‌ها و شرایط سخت به توانایی‌های خود، باور داشته باشیم.

امیر سرتیپ واحدی افزود: باور داشتن به توانایی‌های فردی و سازمانی منجر به ایجاد قدرت در شرایط سخت و رسیدن به توان رزمی مطلوب می‌شود و این خودباوری از نشانه‌های افسر در تراز انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه مراقبت از روح و جسم در شرایط سخت باعث افزایش قدرت در شرایط مشابه و سخت‌تر از آن می‌شود، خطاب به دانشجویان گفت: مراقبت از روح و روان از موارد مهمی است که باید به آن توجه کرد؛ چرا که هر چقدر شرایط سخت‌تر باشد، شما به مراقبت بیشتر از روح و روان خود نیاز دارید و باید آن را در اولویت قرار دهید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: از پیشکسوتان و فرماندهان با تجربه خود کمک بگیرید و به اندوخته‌های خدمتی خود بیفزایید؛ چرا که شما به این تجربیات مانند چراغ راهنمایی در ۳۰ سال خدمت خود نیاز دارید.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار