نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

زنان به عنوان عامل بزرگ تحول و معنویت در جامعه هستند

آیت‌الله «علما» گفت: زنان به عنوان عامل بزرگ تحول و معنویت در جامعه هستند و اقتدار و عظمت امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون حضور همیشگی و همراه با معنویت بانوان است.
کد خبر: ۵۹۹۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲ - 27June 2023

زنان به عنوان عامل بزرگ تحول و معنویت در جامعه هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در دیدار با خانواده‌های مرکز هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به بانوان حاضر در جلسه اظهار داشت: باید بدانید همسران شما حق بزرگی بر گردن ایران و منطقه دارند، زیرا یکی از عوامل موفقیت سپاه در اقتدار کشور و منکوب دشمنان پشتیبانی و حمایت مؤثر شما بانوان بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه از زنان به عنوان عامل بزرگ تحول و معنویت در جامعه یاد کرد و گفت: اقتدار و عظمت امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون حضور همیشگی و همراه با معنویت بانوان است.

وی با اشاره به اهمیت معنویت در تعالی خانواده ها، اظهار کرد: باید نشاط را در جامعه گسترش دهیم زیرا معنویت، نشاط و امید، موتور محرک جامعه به سوی تعالی است، لذا نقش بانوان در مدیرت بهینه بسیار مهم و اساسی است، زیرا نصف کارهای انقلاب و پیروزی و اقتدار انقلاب اسلامی با بانوان بوده است.

آیت الله علما یادآور شد: باید بدانیم معنویت سنگ بنای زندگی سالم است و با معنویت می توان جامعه جهانی را نجات داد و به سوی رستگاری سوق داد، از طرفی اجتماع مرهون وجود خانواده هاست اگر خانواده ها خوب تربیت کنند و برنامه ریزی کنند تمام مشکلات جامعه حل می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: این نوع تربیت الهی است که از نظر معنوی به جایگاهی می‌رسد که به یک ابرقدرت می گوید «هیچ غلطی نمی کند» به ابرقدرت دیگر می گوید بساطتت را جمع کن زیرا مکتب تو به بن بست رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار