پایانه مسافری مرز شوشمی به بهره برداری رسید

پایانه مسافری مرز شوشمی در مراسمی با حضور استانداران کرمانشاه و حلبچه عراق به طور رسمی آغاز کار کرد.
کد خبر: ۵۹۹۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶ - 27June 2023

پایانه مسافری مرز شوشمی به بهره برداری رسیدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، تردد مسافری از مرز شوشمی پاوه با افتتاح پایانه مسافربری در استان کرمانشاه با حضور «محمد طیب صحرایی» استاندار کرمانشاه، «آزاد توفیق رحیم» استاندار حلبچه، نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران پاوه و حلبچه و شماری از فعالان اقتصادی این استان ها افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

«فریبرز کرمی» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: این سایت در ۲ بخش در قالب طرح جامع پایانه و سایت موقت در حال اجراست.

کرمی افزود: طرح جامع پایانه این سایت در کمتر از یکماه به پایان رسیده است و برای اجرای آن تاکنون ۱۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به سخت گذر بودن این منطقه پیش بینی شده است دو جاده موازی احداث شود که بخش مسافری از شمال پایانه و جدا از بخش باری و بخش باری هم در جنوب این سایت ایجاد خواهد شد.

«علیرضا حیدری» فرماندار پاوه نیز در این مراسم گفت: بازگشایی این مرز یکی از آرزوهای دیرینه مردم این منطقه بود که خوشبختانه با اقدامی جهادی و ابتکار دیپلماسی استانداران کرمانشاه و حلبچه به ثمر رسید.

حیدری افزود: بدون شک بازگشایی این مرز موجب توسعه روابط تجاری فرهنگی و اقتصادی دو طرف خواهد شد و مردم این مناطق قادر خواهند بود با امنیت کامل و در آرامش به دو کشور سفر کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار