فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه:

پروژه‌های محرومیت زدایی نباید دچار فرایندهای طولانی اداری شود

سردار «ریحانی» گفت: نباید پروژه‌های محرومیت زدایی دچار تعلل و فرایندهای اداری شود بلکه باید با روحیه جهادی وارد میدان شد و در زمان مقرر آن را به نتیجه رساند.
کد خبر: ۶۰۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹ - 30June 2023

پروژه‌های محرومیت زدایی نباید دچار فرایندهای طولانی اداری شودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه امروز در نشست امضای تفاهم نامه محرومیت زدایی بین استانداری کرمانشاه و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) که با حضور فرماندهان سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، قرارگاه نجف و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای جبران عقب ماندگی‌ها و کمبود زیرساخت‌های عمرانی تشکیل و در حال خدمت رسانی است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه افزود: در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) جهاد آبرسانی به روستاهای استان کرمانشاه در حال انجام است.

وی تصریح کرد: با روحیه جهادی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) بسیاری از طرح‌های عمرانی در کشور در حال انجام است که منجر به محرومیت زدایی از چهره شهرها و روستاها شده است.

سردار ریحانی بیان کرد: حل مشکل فاضلاب شهر کرمانشاه یکی از موضوعاتی است که امروز برای آن مصوبه خوبی در نظر گرفته شد و باید برای انجام پروژه‌ها برنامه ریزی کرد.

وی ادامه داد: نباید پروژه‌های محرومیت زدایی دچار تعلل و فرایندهای اداری شود بلکه باید با روحیه جهادی وارد میدان شد و در زمان مقرر آن را به نتیجه رساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار