ما متحدیم/ در همایش «تجلی اخلاص» ویژه تقدیر از فعالان راهیان نور؛

سردار قریشی: راهیان نور زمینه‌ساز اصلاح افراد جامعه است

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: راهیان نور نه‌تنها باعث می‌شود که مشتاقان به درستی طی طریق کنند، بلکه افرادی را هم که به بی‌راهه رفتند، به مسیر بازمی‌گردانَد.
کد خبر: ۶۰۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵ - 02July 2023

سردار قریشی: راهیان نور زمینه‌ساز اصلاح افراد جامعه استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «سید قاسم قریشی» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (یکشنبه) در همایش «تجلی اخلاص» ویژه تجلیل از دست‌اندرکاران راهیان نور اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) راهیان نور را یک فناوری در مقابل جنگ نرم دشمنان ذکر کرده‌اند و بر این اساس، کار‌هایی را که برای دفاع مقدس انجام می‌شود، یک اتفاق معنوی می‌دانند؛ لذا خادمان راهیان نور را واسطه این اتفاق معنوی و فناوری معرفی می‌کنند.

سردار قریشی افزود: با توجه به آنچه اشاره شد، ضرورت داشت که از فعالیت تعدادی از عزیزانی که با مجاهدتشان در این راه به زائران خدمت‌رسانی کردند و دشمنان را در جنگ نرم شکست دادند تقدیر کنیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: دستاورد‌های گذشته نشان‌دهنده این است که راهیان نور نه‌تنها باعث می‌شود که مشتاقان به درستی طی طریق کنند، بلکه افرادی را هم که به بی‌راهه رفتند، به مسیر بازخواهدگرداند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها