غیرفعال شدن سیستم رهگیری و آژیرخطر ارتش رژیم صهیونیستی

رسانه‌های عبری زبان از تحقیقات ارتش رژیم صهیونیستی در خصوص علت عدم رهگیری موشک شلیک شده از سوی سوریه و فعال نشدن سیستم‌های آژیر خطر خبر دادند.
کد خبر: ۶۰۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲ - 02July 2023

غیرفعال شدن سیستم رهگیری و آژیرخطر ارتش رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العهد، سایت عبری زبان واللا گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی در حال اجرای تحقیقاتی در خصوص علت عدم رهگیری موشک ضدهوایی شلیک شده از سوی پدافند ارتش سوریه است.

شب گذشته، رسانه‌های عبری زبان از شنیده شدن صدای مهیب یک انفجار که سراسر فلسطین اشغالی را به لرزه درآورد خبر دادند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شب گذشته در راستای سلسله تجاوزات خود به سوریه، مجدداً یک حمله هوایی از سمت شمال شرق بیروت علیه برخی مناطق در اطراف شهر حمص انجام دادند. پدافند هوایی ارتش سوریه نیز به مقابله با این تجاوز پرداخته و موشک‌های شلیک شده را ساقط کرد.

در این میان، یکی از موشک‌هایی که از سمت پدافند هوایی ارتش سوریه به سمت جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شلیک شده، بر فراز اراضی اشغالی منفجر شده و بقایای آن در شهر «رهط» واقع در جنوب اراضی اشغالی سقوط کرد.

سقوط بقایای این موشک در اراضی اشغالی باعث به وجود آمدن ترس و وحشت گسترده در میان صهیونیست‌ها شده به طوری که تصاویر بقایای آن، در شبکه‌های مجازی منتشر شده است.

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که علاوه بر آنکه موشک شلیک شده از سوی پدافند هوایی ارتش سوریه رهگیری نشده است بلکه آژیر‌های خطر نیز با وجود سقوط بقایای موشک سوری در منطقه رهط واقع در جنوب اراضی اشغالی، به صدا درنیامده است.

این رسانه‌ها اذعان کردند سیستم هشدار بعد از ورود موشک سوریه به حریم هوایی فلسطین اشغالی، کار نکرده و هیچ هشداری در این خصوص صادر نکرده است.

منابع آگاه اعلام کردند که اگر موشک پدافند ارتش سوریه به یک منطقه مسکونی در اراضی اشغالی اصابت می‌کرد، در سایه عدم فعال شدن سیستم‌های آژیر خطر، یک فاجعه بزرگ رخ می‌داد. این نخستین باری نیست که سیستم‌های رهگیری موشک ارتش رژیم صهیونیستی به موقع فعال نمی‌شود چرا که سیستم دفاع موشکی گنبد آهنین که مایه فخر و مباهات ارتش این رژیم است بار‌ها در جریان حملات موشکی نیرو‌های مقاومت از کار افتاده و عمل نکرده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار