حزب الله لبنان:

مبارزان آمادگی خود در برابر دشمن تا بن دندان مسلح را نشان دادند

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای به تحولات اردوگاه جنین واکنش نشان داد و ضمن محکومیت سکوت جامعه جهانی به تمجید از مقاومت جانانه مبارزان فلسطینی پرداخت.
کد خبر: ۶۰۱۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹ - 03July 2023

مبارزان آمادگی خود در برابر دشمن تا بن دندان مسلح را نشان دادندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، به نقل از المنار، حزب الله لبنان به یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین واکنش نشان داد.

حزب الله لبنان حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین و ایجاد رعب و وحشت در میان فلسطینیان را محکوم کرد. همچنین حزب الله تخریب اموال، قتل و بازداشت و اقدامات تروریستی نظامیان اشغالگر که در سایه سکوت جامعه جهانی و عربی انجام می‌شود را به شدت محکوم کرد و این سکوت را عامل تشویق اشغالگران به اقدامات تروریستی خطرناک قلمداد کرد.

حزب الله لبنان به مقابله جانانه مبارزان مقاومت و ساکنان اردوگاه جنین با نظامیان اشغالگر اشاره کرد.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: مبارزان فلسطینی بار دیگر بیداری و توان خود برای ایستادن در برابر زورگویی دشمن صهیونیست و شکست اهداف آن با وجود بهره گیری دشمن از نیرو‌های ویژه و به کارگیری سلاح بسیار مدرن و کشنده، به اثبات رساندند.

حزب الله لبنان بیان کرد: نتایج این نبرد حماقت این دشمن و درک اشتباه او از اراده ملت مقاوم فلسطین که از قدرت و عزم برخوردار است را نشان می‌دهد.

در بیانیه حزب الله لبنان تاکید شده است: ملت مقاوم فلسطین گزینه‌ها و ابزاری در اختیار دارد که دشمن به خاطر اقداماتش پشیمان خواهد کرد.

حزب الله لبنان در بیانیه خود ضمن تسلیت به خاطر شهدای فلسطینی و طلب شفا برای مجروحان اعلام کرد: ما حمایت کامل خود از همه گزینه‌هایی که فلسطینیان برای مقابله با دشمن و حمایت از ملت فلسطین و مقدسات آن مناسب می‌بینند را اعلام می‌داریم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار