مشاور و سرپرست مدیریت حقوقی سازمان اورژانس کشور خبر داد؛

اختصاص شعب ویژه جهت رسیدگی به جرائم علیه نیروهای اورژانس کشور

مهدی‌زاده از پیگیری پرونده‌های ضرب و شتم و هتاکی به نیرو‌های اورژانس توسط شعب ویژه دادگاه خبر داد.
کد خبر: ۶۰۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵ - 04July 2023

اختصاص شعب ویژه جهت رسیدگی به جرائم علیه نیروهای اورژانس کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «محمدرضا مهدی‌زاده» مشاور و سرپرست مدیریت حقوقی سازمان اورژانس کشور در حاشیه اجلاس شورای حقوقی وزارت بهداشت که با موضوعیت طرح و بررسی مشکلات حقوقی سازمان اورژانس کشور برگزار شد، از تشکیل شعب اختصاصی برای بررسی پرونده جرایم علیه نیرو‌های این سازمان خبر داد.

مهدی‌زاده با اشاره به برگزاری سیزدهمین جلسه شورای حقوقی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در محل ستاد مرکزی سازمان اورژانس کشور گفت، متاسفانه تا کنون روند رسیدگی به شکایات مطروحه به دلیل حجم زیاد و فقدان شعب اختصاصی، طولانی بوده و یا بعضا به نتایج مطلوب نرسیده است.

مشاور و سرپرست مدیریت حقوقی سازمان اورژانس کشور ادامه داد یکی از مهمترین دستاورد‌های اجلاس سیزدهم که با حضور ۱۷ تن از قضات عالیرتبه، رییس مرکز امور مشاوران، وکلا و کارشناسان قوه قضاییه و معاونین دادستان تهران برگزار گردید، صدور دستور رسیدگی به پرونده‌های این سازمان در شعب ویژه تخصصی بود.

وی اظهار امیدواری کرد با تحقق این امر که با دستورمعاون دادستان تهران صورت گرفته، پیگیری پرونده‌های جرایم علیه نیرو‌های اورژانس نظیر ضرب و شتم تکنسین‌ها، مزاحمت تلفنی و یا هتاکی به پرستاران واحد ارتباطات با سرعت و دقت بیشتری صورت پذیرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار