نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

کمیته امداد امام خمینی در عرصه‌های تولید و توانمندسازی پیشتاز است

آیت‌الله «علم‌الهدی» گفت: در طلیعه بسیاری از خدمات سازماندهی‌شده در شهرها و مرکز استان خراسان رضوی نام پربرکت کمیته امداد بر تارک آن می‌درخشد.
کد خبر: ۶۰۱۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲ - 04July 2023

کمیته امداد در عرصه‌های تولید و توانمندسازی پیشتاز استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آیت‌الله «سید احمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی امروز در جشن خودکفایی و توانمندسازی ۸ هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی با عنوان اشتغال، تولید و توانمندسازی اظهار داشت: از حرکت‌های عظیم و ارجمند نهادهای مقدس انقلاب اسلامی که دستاورد خون شهدا و حرکت‌های اصلی دینی ما در این انقلاب است، روز به روز خوشبخت‌تر و خوشحال‌تر می‌شویم.

وی گفت: فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی نه تنها یک مورد بایدبه حساب یک سلسله فعالیت‌های مداوم و مستمر در همه ایام سال دانست و مایه خوشبختی همه اندیشمندان انقلابی در این کشور و نظام است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: باید مژده بدهم که در طلیعه بسیاری از خدمات سازماندهی‌ شده شهرها و استان خراسان رضوی نام پربرکت کمیته امداد مام خمینی بر تارک آن می‌درخشد.

علم‌الهدی با بیان اینکه نهاد کمیته امداد امام خمینی امروز یک بازوی توانمند و فعال برای دولت بوده و در ابعاد مختلف به خصوص در حوزه اشتغال به صورت قابل توجهی در استان خراسان رضوی کار کرده است، بیان داشت: اگر حرکتی برای خدا باشد ارزشمند است و اگر برای غیرخدا بهره‌گیری یا استفاده شود، همه باطل است و باید برای خدا حرکت انجام شود.

امام جمعه مشهد افزود: کارهای فردی و اجتماعی ما کار خداست و اگر مسئولین کار خدا را برای غیرخدا انجام دهند شرک در آن راه پیدا می‌کند. وقتی کار برای خدا باشد کارمند خدا می‌شوید و اگر انسان وابسته به خدا شد خدا همه شئون را اداره می‌کند.

وی با بیان اینکه رضایت خدا بالاترین چیز است، ابراز داشت: توفیقات زیادی در عرصه‌های مختلف از جمله اقتصادی داشتیم اما مردم در جامعه ما ثبات معیشتی ندارند، برای یک قشر مرفه شاید این مساله نباشد اما در قشر متوسط و فقیر ثبات اقتصادی و معیشتی مهم است.

علم‌الهدی با تأکید بر اینکه باید ثبات معیشتی برای مردم ایجاد شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه این مساله در مددجویان کمیته امداد وجود دارد و با وجود کمک‌هایی که می‌شود اما مستمری همه زندگی‌شان را تأمین نمی‌کند و لذا راه علاجی پیدا کنید تا ثبات معیشتی برای مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تأکید کرد: بخشی از ثبات معیشتی به ثبات اقتصادی ربط دارد مردم باید ثبات معیشتی داشته باشند. اگر این وضع را در کشور ایجاد کنیم که دغدغه قشر آسیب‌پذیر از بین برود کار ارزشمندی صورت گرفته است.

وی در پایان گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، نهادها با اسم و فکر و اندیشه امام خمینی (ره) تشکیل شد اما تعلق کمیته امداد به امام خمینی (ره) است و خواص و اثرات این نهاد با روز اول قابل مقایسه نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار