رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا:

پیشرفت روزافزون نیروی زمینی ارتش/ هم‌افزایی نیروهای مسلح نقش مهمی در بازدارندگی ایران دارد

سردار سرتیپ شیرازی با تأکید بر پیشرفت‌های روزافزون نیروی زمینی ارتش گفت: استمرار حرکت‌ها و موفقیت‌های به‌دست آمده توسط این نیرو، عاملی تأثیرگذار است و به همین علّت باید با ارتباط بیش از پیش با دیگر نیروهای مسلح، زمینه تدوام این موفقیت‌ها فراهم شود.
کد خبر: ۶۰۱۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶ - 04July 2023

پیشرفت‌های روزافزون نیروی زمینی ارتش/ هم‌افزایی نیروهای مسلح نقش مهمی در بازدارندگی ایران داردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «محمد شیرازی» رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در همایش سراسری فرماندهان یگان‌های عمده نیروی زمینی ارتش ضمن ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به آحاد کارکنان نزاجا اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش، نیروی پا به کار نظام اسلامی است و نشانه عملکرد و کارآمدی این نیرو، اجرای دقیق منویات فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) است.

سردار شیرازی با اشاره به ارتقای توان رزمی نیروی زمینی ارتش در سالیان اخیر افزود: بهره‌برداری این نیرو از سامانه‌های مختلف، نشان‌دهنده هوشیاری و رصد لحظه به لحظه نیروی زمینی ارتش از مرز‌ها و تهدیدات نوین دشمنان است.

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا گفت: اجرای دقیق طرح‌های «لبیک» و «مصباح»، نهضت ساخت خانه‌های سازمانی، افزایش تحرک و توان رزمی یگان‌ها و مردم‌یاری در زمان وقوع بحران‌ها، نشان از عملکرد مناسب و قابل تقدیر نیروی زمینی ارتش در جهت تعالی نیرو‌های مسلح از نگاه رهبری و مردم ایران اسلامی دارد.

وی با تأکید بر پیشرفت‌های روزافزون نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: استمرار حرکت‌ها و موفقیت‌های بدست آمده توسط این نیرو، عاملی تأثیرگذار است و به همین علت باید با ارتباط بیش از پیش با دیگر نیرو‌های مسلح، زمینه تدوام این موفقیت‌ها فراهم شود.

سردار شیرازی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) درخصوص توجه ویژه فرماندهان به کارکنان وظیفه عنوان کرد: محیط پادگان‌ها برای سربازان، باید محیطی برای تقویت ایمان و معنویت آنان باشد و تمامی سربازان باید در طول مدت خدمت خود، مهارت کارآمد را فرا بگیرند.

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا با تأکید بر تقویت ظرفیت‌سازی برای پیشرفت بیش‌تر کشور بیان کرد: رهبر معظم انقلاب (حفظه الله تعالی) جایگاه ویژه‌ای برای نیروی زمینی ارتش در رشد و پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف دفاعی، فرهنگی، سیاسی و... قائل هستند و رهنمود‌های مکرر ایشان در ارتباط با استفاده بهینه از امکانات سازمانی و نیروی انسانی کارآمد برای خودکفایی و پاسخگویی به نیاز‌های کشور، نشان از اهمیت این مقوله در نظر ایشان دارد.

وی به بیان اهمیت جهاد تبیین در تعالی کارکنان و خانواده‌ها پرداخت و اضافه کرد: جهاد تبیین در راستای عمل به تدابیر ارزشمند فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) برای مقابله با جنگ شناختی دشمنان طراحی شده و همه کارکنان نیرو‌های مسلح باید با نشاط و امیدواری، تمام توان خود را در عمل به این مهم به کار گیرند.

سردار شیرازی در پایان با بیان اینکه هم‌افزایی و ارتباط خوب میان نیرو‌های مسلح، نقش مهمی در تحول این نیرو‌ها در جهت بازدارندگی ایران اسلامی دارد، خاطرنشان کرد: نیرو‌های مسلح کشور با همکاری و هم‌فکری یکدیگر، پرچم اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در منطقه و جهان به اهتزاز درآورده‌اند و دشمنان این مرز و بوم را در نیل به اهداف شوم خود ناکام گذاشته‌اند.

انتهای پیام/ 371

نظر شما
پربیننده ها