اعلام برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت عید غدیر

به مناسبت عید غدیر، ویژه برنامه‌های جشن و سرور با حضور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۰۱۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳ - 05July 2023

اعلام برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت عید غدیربه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با فرا رسیدن عید غدیر و با هدف بهره‌مندی زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی از فیوضات این ایام، ویژه برنامه‌های جشن و سرور در شب، روز و شام عید غدیرخم برپا می‌شود.

مراسم جشن شب عید غدیر پنجشنبه ۱۵ تیر ساعت ۲۰ با قرائت زیارت امین‌الله با نوای مداحان حرم مطهر رضوی آغاز می‌شود و زائران و مجاوران پس از دکلمه‌خوانی، از سخنان حجت‌الاسلام حسینی قمی از وعاظ برجسته کشورمان بهره‌مند خواهند شد. مولودی‌خوانی سید ناصر کهربائی و ابوالفضل مشکینی پایان‌بخش این مراسم نورانی خواهد بود.

ویژه‌برنامه جشن صبح عید غدیر خم نیز جمعه ۱۶ تیر از ساعت ۸:۳۰ با مدیحه‌سرایی سید ناصر کهربائی، ابوالفضل مشکینی و سید جعفر ماهرخسار در تالار ولایت آغاز می‌شود. در ادامه این مراسم عاشقان مولا امیرالمومنین علی (ع) از دکلمه‌خوانی سید مهدی اسماعیلی مستفیض خواهند شد.

همچنین حجت‌الاسلام صاحبقرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی عصر همان روز از ساعت ۱۷ در صحن پیامبر اعظم (ص) به ایراد سخنران می‌پردازد و حجت‌الاسلام اسلامی‌فر خطبه غدیر را قرائت می‌کند.

مراسم جشن شام عید غدیر خم نیز روز جمعه ۱۶ تیر ساعت ۲۰:۳۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام حسینی قمی آغاز می‌شود و پس از دکلمه‌خوانی نوجوان، عاشقان اهل‌بیت (ع) در این محفل نورانی، از مولودی‌خوانی مداحان اهل‌بیت (ع) حسن شالبافان، ابراهیم احمدی و مرتضی اسلامی‌نژاد بهره خواهند برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار