استاندار کرمانشاه:

پیام غدیر باید به نسل‌های آینده منتقل شود

«صحرایی» گفت: بنا به توصیه پیامبر اکرم (ص) وظیفه داریم پیام غدیر مبنی بر جایگاه ارزشمند ولایت و ولایت‌پذیری را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.
کد خبر: ۶۰۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹ - 07July 2023

پیام غدیر باید به نسل‌های آینده منتقل شودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه امروز در آیین جشن عید سعیدغدیرخم که با حضور خانواده کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه برگزار شد با تبریک این عید بزرگ، با تشکر از خانواده کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اظهار داشت: حصول امنیت غذایی مستلزم همراهی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی با اهداف طراحی شده است.

صحرایی گفت: بنا به توصیه پیامبر اکرم (ص) وظیفه داریم پیام غدیر مبنی بر جایگاه ارزشمند ولایت و ولایت‌پذیری را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

استاندار کرمانشاه با تشریح اهمیت بخش کشاورزی در استان کرمانشاه، گفت: کشاورزی نقش مهمی در توسعه و پیشرفت استان و اقتصاد آن دارد و در این راستا نقش خانواده کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در پیشبرد اهداف و سیاست های این سازمان نقشی بی بدیل بوده و زمینه ساز پیشرفت بخش کشاورزی است.

وی در پایان با تاکید بر اهمیت همگرایی و همراهی همه ارکان استان جهت پیشرفت کرمانشاه یاد تاکید کرد: استان کرمانشاه برای تعالی و پیشرفت نیازمند ایجاد بستر همگرایی و روحیه کار و تلاش و وحدت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار