برپایی میز خدمت سازمان ثبت‌احوال در جشن بزرگ عید سعید غدیر خم

همزمان با برگزاری جشن بزرگ عید سعید غدیر خم در کشور، سازمان ثبت احوال کشور در مراسم «مهمونی ۱۰ کیلومتری عید غدیر خم» در ۱۶ تیر ماه ۱۴۰۲ حضور یافته و با استقرار میز خدمت نسبت به اخذ درخواست‌های تعویض شناسنامه و همچنین ارائه مشاوره حقوقی اقدام کنند.
کد خبر: ۶۰۲۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵ - 07July 2023
برپایی میز خدمت سازمان ثبت‌احوال در جشن بزرگ عید سعید غدیر خمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، همزمان با برگزاری عید سعید غدیر خم در کشور، سازمان ثبت احوال کشور با استقرار میز خدمت «مهمونی 10 کیلومتری عید غدیر خم» واقع در حدفاصل فردوسی تا چهارراه ولیعصر (عج) (انتهای پل کالج) اقدام به ارائه خدمات در خصوص تعویض شناسنامه می‌کند که شهروندان می‌توانند با همراه داشتن کارت شناسایی و مدارک لازم به این میزخدمت مراجعه و از خدمات سازمان ثبت احوال بهره مند شوند.
 
این اقدام در راستای تاکیدات ریاست سازمان ثبت احوال کشور مبنی بر حضور مسئولان و مدیران در بین مردم و پاسخگویی لازم و ارائه خدمات بهتر به شهروندان است.
 
طی برپایی این میز خدمت، مدیران و کارشناسان سازمان ثبت احوال کشور با مردم دیدار و گفت‌و‌گو کرده و ضمن پاسخ به مشکلات و سوالات آنان به جهت رفع مسائل و مشلات احتمالی مراجعان دستورات لازم را صادر خواهند کرد.
 
بر اساس این گزارش، ستاد خدمت رسانی سازمان ثبت احوال کشور واقع در حدفاصل میدان فردوسی تا چهاراره ولیعصر(عج) (انتهای پل کالج) است.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها