جشنواره استانی تولیدات هنری « فانوس» در رفسنجان کلید خورد

«اکبر خدادادی» درباره برگزاری جشنواره استانی تولیدات فرهنگی و هنری « فانوس » در رفسنجان تبادل نظر کردند.
کد خبر: ۶۰۳۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹ - 11July 2023

جشنواره استانی تولیدات هنری « فانوس» در رفسنجان کلید خورد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، جلسه برگزاری جشنواره استانی تولیدات فرهنگی و هنری « فانوس » در رفسجان توابع استان کرمان برگزار شد.

در این جلسه «اکبر خدادادی» معاون هنری شهرداری رفسنجان ضمن خوش آمد گویی به میهمانان  اظهار داشت: توجه به هنر انقلاب اسلامی به ویژه حوزه دفاع مقدس وظیفه همگان است و سیاست شهردار و شورای شهر رفسنجان توجه ویژه به این بخش است.

معاون هنری شهرداری رفسنجان افزود: آنچه مهم است استفاده از خروجی و برکات فرهنگی این جشنواره در جامعه به ویژه در شهرستان رفسنجان است.

وی تصریح کرد نباید تنها به برگزاری این جشنواره بسنده کرد و مهمتر استفاده از مواهب فرهنگی در میان شهروندان به ویژه شهروندان رفسنجانی است.

سرهنگ «محمود مهدوی فرد» مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های انقلاب اسلامی استان کرمان نیز ضمن تجلیل از شهرداری و شورای اسلامی شهرستان رفسنجان از حمایت مسئولان رفسنجان سپاس گزاری کرد.

در ادامه سید «ابوذر حسینی» مدیر بخش فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس به بیان گزارشی از جشنواره سال گذشته پرداخت و درباره برنامه ریزی پیش رو به بیان نظرات خود پرداخت.

گفتنی است در این نشست سید «محسن سجادی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان نیز درباره هر چه بهتر این جشنواره به بیان نظرات خود پرداخت.

وی گفت: باید از تجربه های سال گذشته برای برگزاری هر چه بهتر برنامه در سال جدید استفاده کرد.

جشنواره تولیدات هنری فانوس به موضوعات ایثار و شهادت می پردازد و آثار برگزیدگان استانی به مرحله کشوری ارسال می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار