در دیدار با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران؛

وزیر دفاع بولیوی: انقلاب اسلامی برای ما الگویی برای رسیدن به آزادی ملت‌ها است

ادموندو نوبیو آگیلار، گفت: جمهوری اسلامی ایران نمونه‌ای است که توانسته طی این سال‌ها نه‌تن‌ها برای حفظ و آزادی ملت خود تلاش کند، بلکه با وجود تحریم‌های مختلف موفق شده است در حوزه علم و فناوری به‌ویژه امنیت و حوزه دفاعی به موفقیت‌های قابل توجهی دست بیابد.
کد خبر: ۶۰۳۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷ - 16July 2023

انقلاب اسلامی برای ما یک الگو جهت رسیدن آزادی ملت‌ها استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «ادموندو نوبیو آگیلار» وزیر دفاع بولیوی نیز در این دیدار با بیان اینکه ملت‌هایی که برای آزادی خود تلاش می‌کنند، باید به طرق و اشکال مختلف با یکدیگر متحد شوند، اظهار داشت: این دیدار فرصت تعمیق روابط برای اهداف مشترک را برای دو کشور بیشتر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای ما یک الگو جهت رسیدن آزادی ملت‌ها به شمار می‌رود، افزود: جمهوری اسلامی ایران نمونه‌ای است که توانسته طی این سال‌ها نه‌تن‌ها برای حفظ و آزادی ملت خود تلاش کند، بلکه با وجود تحریم‌های مختلف موفق شده است در حوزه علم و فناوری به‌ویژه امنیت و حوزه دفاعی به موفقیت‌های قابل توجهی دست بیابد.

ادموندو نوبیو آگیلار با اشاره به انقلابی که در کشور بولیوی از سال ۲۰۰۵ آغاز شد، اظهار داشت: کشور بولیوی تحت اصول فلسفی و ایدئولوژیک، اکنون یک کشور ضد نئولیبرایستی، ضد استعماری و ضد سلطه است.

وزیر دفاع بولیوی با اشاره به دستاورد‌های انقلاب این کشور گفت: طی ۱۴ سال گذشته توانستیم در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و رفاه ملی به موفقیت‌هایی دست یابیم؛ همچنین در زمینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر، امنیت، حوزه‌های علمی و دفاعی با جمهوری اسلامی ایران آماده همکاری هستیم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار