سرپرست فرمانداری صحنه:

خانواده‌های شهدا و ایثارگران، ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه محسوب می‌شود

«شهبازی» گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران، بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند که یاد آنان اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه محسوب می‌شود.
کد خبر: ۶۰۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳ - 16July 2023

خانواده‌های شهدا و ایثارگران، ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه محسوب می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «غلامرضا شهبازی» سرپرست فرمانداری شهرستان صحنه امروز در دیدار با خانواده معظم شهیدان «حقمراد مرادی» و «شمس الدین مهرابی» ضمن ادای احترام، خانواده معظم شهدا را  منشاء خیر و برکت دانست و اظهار داشت: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا وظیفه همه خدمتگذاران است و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان صحنه تاکید کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا افتخار مسئولان است و آنان را در خدمت‌رسانی به مردم بیش از گذشته ثابت قدم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران، بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند که یاد آنان اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه محسوب می‌شود.

شهبازی متذکر شد: مادران شهدا با تقدیم پاره‌های تن خود در راه دفاع از اسلام و انقلاب، اسوه‌های ایمان و ایثار هستند و هیچ زبان و قلمی را یارای وصف مقام و منزلت والای آنان نیست.

در این دیدارها از خانواده شهید حقمراد مرادی و شهید شمس الدین مهرابی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار