نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

وحدت در این استان عزت‌آفرین و همواره منشأ امنیت و آرامش بوده است

آیت الله «علما» گفت: بحمدالله و با تلاش‌های خوب صورت گرفته، وحدت در این استان عزت‌آفرین و همواره منشأ امنیت و آرامش بوده است.
کد خبر: ۶۰۴۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵ - 17July 2023

وحدت در این استان عزت‌آفرین و همواره منشأ امنیت و آرامش بوده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در آیین تکریم و معارفه امامان جمعه شهرستان‌های سرپل‌ذهاب و دالاهو که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین فاطمی‌نسب رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان در بیت امام جمعه برگزار شد اظهار داشت: اهمیت و ضرورت معرفی درست و عالمانه اسلام بسیار واجب است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت وحدت در سطح کشور گفت: بحمدالله و با تلاش‌های خوب صورت گرفته، وحدت در این استان عزت‌آفرین و همواره منشأ امنیت و آرامش بوده است.

وی افزود: اگر اصول اسلام و اخلاق اسلام را به درستی و عالمانه بیان کنیم بسیاری از مشکلات حل می‌شود چون حقیقت روشن است و مردم هم براساس فطرت پاک خود دنبال حقیقت هستند، زیرا وقتی حقایق دین از کُنه قرآن، روایات و احادیث نقل شود آگاهی گسترده‌ای در بین مردم ایجاد می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: برای کارهای تبلیغاتی البته که امکانات خوب است، اما باید توجه کنیم، از دیرباز شیعیان با دست خالی کار کرده‌اند و با اتکا به منابع عظیم و غنی فقهی و روایی و معرفتی منویات و اندیشه‌های مکتب تشیع را بسط و گسترش داده‌اند، زیرا پایه و اساس ما غنی و پربار است.

در این نشست حجج الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی ساداتی» و «مرتضی حاتمی» به ترتیب عنوان امامان جمعه شهرستان‌های سرپل‌ذهاب و دالاهو معرفی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار