رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش:

مدافعان حریم آسمان ایران چشم و چراغ مردم هستند

حجت‌الاسلام «روشندل» گفت: مدافعان آسمان ایران در صیانت از امنیت مرزهای میهن اسلامی‌مان، چشم و چراغ این ملت و مایه غرور و افتخار جامعه هستند.
کد خبر: ۶۰۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹ - 17July 2023

مدافعان حریم آسمان ایران چشم و چراغ مردم هستندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «محمدباقر روشندل» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی روز گذشته با امیر سرتیپ دوم ستاد «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) دیدار کرد.

حجت‌الاسلام روشندل با ابراز خرسندی از این دیدار و ارائه گزارش غرورآفرین توسط فرمانده ارشد نیروی پدافند هوایی، اظهار داشت: مدافعان حریم آسمان ایران در صیانت از امنیت مرزهای میهن اسلامی‌مان، چشم و چراغ این ملت و مایه غرور و افتخار جامعه هستند.

وی در ادامه با تشریح اقدامات و دستاورد‌های پدافند هوایی در صیانت از آسمان ایران اسلامی، افزود: امروزه شاهد پیشرفت چشمگیر پدافند هوایی در مقایسه با سال‌های گذشته هستیم

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز رضایت و قدردانی از فعالیت‌های شبانه‌روزی فرمانده و کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حراست و صیانت از آسمان امن ایران اسلامی به خصوص آسمان شمال شرق کشور گفت: حضور امیر سرتیپ دوم معصومی به‌عنوان فرماندهی متعهد در این منطقه، موجب پیشرفت عمومی در پدافند بخصوص منطقه پدافند هوایی شمال شرق شده است.

تجهیز نیروی پدافند هوایی ارتش به تجهیزات بومی و ارتقای توان دفاعی

امیر معصومی نیز در این دیدار ابراز داشت: امروزه در همه حوزه‌های پدافندی اعم از کشف، رهگیری و انهدام، مسلط به سامانه‌های راهبردی هستیم که در منطقه حرف اول را می‌زند.

وی با اشاره به توانمندی‌های تجهیزاتی، پزشکی، عمرانی و مهندسی یگان‌های پدافندی مستقر در منطقه شمال شرق، تصریح کرد: منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش آمادگی کامل دارد تا در تمامی زمینه‌ها با تمام بخش‌ها و یگان‌های نیروهای مسلح در استان، همکاری و تعامل مثبت و سازنده‌ای داشته باشد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) با بیان اینکه پیشرفت و اقتدار نیروی پدافند هوایی مرهون تلاش‌های شبانه روزی و خالصانه فرماندهان و کارکنان این نیرو است، گفت: امروز نیروی پدافند هوایی، به انواع تسلیحات پیشرفته بومی مجهز شده است که همین امر موجب افزایش توان دفاعی و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی شده است.

در این دیدار امیر معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام از حسن توجه اداره عقیدتی سیاسی این نیرو در برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و ورزشی قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار