مشاور فرمانده سپاه پاسداران:

تدبر در سیره شهدا مانع از انحراف انسان‌ها می‌شود

سردار «صادقی» با تأکید بر اینکه راه شهدا تا ابد ادامه خواهد داشت، گفت: تدبر در احوال و سیره زندگی شهدا مانع از انحراف انسان‌ها خواهد شد.
کد خبر: ۶۰۴۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰ - 18July 2023

شهدا مانع گمگشدگی و انحراف می‌شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، سردار «حسین رضا صادقی» مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش تبیینی پلاکارد، با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد شک و فتنه جامعه هستند، اظهار داشت: شهدا مانع گم شدن راه صحیح هستند و تدبر در احوال و سیره زندگی آن‌ها مانع از انحراف انسان‌ها خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهدا زنده‌اند و مانع از آسیب به کشور می‌شوند، افزود: دشمن تصور می‌کند که این انقلاب الهی با چند برنامه تلویزیونی و رسانه‌ای فرو می‌ریزد؛ این در حالی است که انقلاب ما انقلابی الهی است که ائمه اطهار (ع) و شهدا پشتیبان آن هستند.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به روایتی از پیامبر اعظم (ص)، تصریح کرد: خداوند به شهدا بشارت داده که نعمت‌هایی به تو اهدا خواهد که نه تاکنون کسی دیده و نه کسی درباره آن شنیده است.

سردار صادقی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید کچویی و تحلیل بخش‌هایی از وصیت‌نامه این شهید بزرگوار، عنوان کرد: بصیرت و ولایتمداری از ویژگی‌های برجسته شهید کچویی بود.

وی با تاکید بر اینکه بر لزوم الگوپذیری از شهدا، عنوان کرد: راه شهدا تا ابد ادامه خواهد داشت و امروز ما باید قدردان انقلاب باشیم که زمینه‌ساز دولت کریمه مهدوی خواهد بود.

سردار صادقی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی آرزوی تمام ابرار و اولیا و انبیا است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی که بسترساز حکومت عدل مهدوی است، حکومت مطلوب امام حسین (ع) و ائمه اطهار است و همه ما باید پاسدار این حکومت الهی باشیم.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اهمیت لزوم تقویت قدرت، افزود: امروز قدرت جمهوری اسلامی اسباب بازدارندگی برای کشور در دنیا ایجاد کرده و این وعده الهی است که کفار در برابر مومنان شکست خواهند خورد.

وی با بیان اینکه قدرت امروز کشور وارداتی نیست، خاطرنشان کرد: هرچه امروز به دست آورده‌ایم، حاصل ایمان جوانان مومن و انقلابی است. دشمن درصدد است که دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی را پنهان و یأس و نا امیدی را جایگزین آن کند؛ اما بدون تردید آینده درخشانی در انتظار کشور است و این مسأله‌ای است که باید نسل جوان را از آن آگاه سازیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار