معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دشمن به دنبال حذف سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی است/ مشروبات الکلی را به نام مواد انرژی‌زا گسترش می‌دهند

سردار معروفی گفت: دشمن به دنبال حذف سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی و اهل بیت (ع) در کشورمان است؛ بنابراین زمانی که این مدل حذف شود، چگونه می‌توانیم ام‌القرای کشور‌های اسلامی باشیم.
کد خبر: ۶۰۴۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۴ - 26July 2023

دشمن به دنبال گرفتن سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی از کشورمان است/ مشروبات الکلی را به نام مواد انرژی زا گسترش می‌دهندسردار سرتیپ «حسین معروفی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در مورد طرح محله‌های اسلامی بسیج اظهار داشت: یکی از مؤلفه‌هایی که دشمن با تمام وجود و به‌صورت قرارگاهی در دستور کار خود قرار داده، حذف زیبایی‌های ایران اسلامی است که این کار را هم  با ترویج مواد مخدر، شروع کرده است.

سردار معروفی ادامه داد: وقتی که دشمنان این ملت دیدند که مصرف‌کنندگان مواد مخدر چهره‌شان بر اثر استفاده از این مواد تغییر می‌کند، مشروبات الکلی را جایگزین آن کردند، ولی به نام مواد انرژی‌زا آن را گسترش دادند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه خروجی مشروبات الکلی بی بند و باری است، افزود: دشمن در حوزه مقابله با تشکیل خانواده و ازدواج هم برنامه‌ریزی کرده است؛ بدین‌صورت که می‌خواهد در جامعه به امر ازدواج بی توجهی صورت گیرد و یا «ازدواج سفید» توسعه یابد و این هم موضوعی است که در دستور کار غرب قرار دارد.

وی گفت: آن‌ها بدین وسیله تلاش دارند که عدم فرزندآوری به یک رویه در جامعه تبدیل شود؛ این در حالی است که در رژیم صهیونیستی طی روز‌های گذشته برای هشتمین فرزند یک خانواده جشن برگزار شد که ما برای فرزند اول یک پنجم آن را هم برگزار نمی‌کنیم؛ در مقابل، آن‌ها برای ما برنامه عدم فرزندآوری را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

سردار معروفی با بیان اینکه ترویج طلاق یکی دیگر از اهداف دشمن در حوزه اجتماع است، تصریح کرد: طلاق اگرچه حلال خداوند است، ولی عرش الهی به واسطه طلاق به لرزه درمی‌آید؛ با وجود این، دشمن می‌خواهد که «جشن طلاق» ترویج در کشورمان ترویج یابد؛ پس وقتی جوانی وابسته به مشروبات الکلی و مواد مخدر شود به زندگی بی‌توجه شده و به دنبال بی بند و باری می‌رود و کسب و کاری ایجاد نمی‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: دشمن به دنبال گرفتن سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی و اهل بیت (ع) از کشورمان است بنابراین زمانی که این مدل را از ما بگیرند، چگونه می‌توانیم ام‌القرای کشور‌های اسلامی باشیم؛ الان ترکیه هرچند کشوری اسلامی است، اما مدیریت اجتماعی آن اروپایی است و یا سوریه را ببینید که چه نوع مدیریت اجتماعی دارد.

وی با اشاره به طرح محله‌های اسلامی در بسیج مستضعفین اظهار داشت: هدف بسیج مستضعفین در حوزه محلات حفظ زیبایی و ترویج گفتمان زیبایی در قالب دین و انسانیت است؛ حال چه با حوزه اعتقادی و چه با دید ملی به آن نگاه کنیم، هر دو موجب افتخار است؛ زیرا مردم ما حتی قبل از اسلام هم موحد بودند و زیبایی ایران همواره استثنا بوده است.

سردار معروفی اضافه کرد: ما می‌خواهیم حرکت محلات اسلامی را در تمامی عرصه‌های اقتصادی (اقتصاد مقاومتی)، اجتماعی، فرهنگی، ازدواج و... استحکام ببخشیم؛ البته این امر با حضور خود مردم انجام می‌شود؛ چون اعتقاد داریم که باید کار مردم را به خود مردم بسپاریم؛ به عبارت دیگر بسیج نباید تصدی‌گری کند، بلکه باید تسهیل‌کننده باشد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار