حضور امام جمعه قزوین در مسجد فاطمةالزهرا (س) و کانون فرهنگی توحید

آیت‌الله «عابدینی» نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با حضور در مسجد فاطمةالزهرا (س) و کانون فرهنگی‌ هنری توحید در جمع نمازگزاران این مسجد سخنرانی کرد.
کد خبر: ۶۰۴۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸ - 19July 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، آیت‌الله «عبدالکریم عابدینی» نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین امروز در جمع نمازگزاران مسجد فاطمةالزهرا (س) خیابان عبید زاکانی اظهار داشت: این مسجد سالیان سال پایگاه اعزام رزمندگان سرافراز اسلام به جبهه‌های جنگ بود و در این مسیر پیشگام بودند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: امروز روز به روز جغرافیای مقاومت اسلامی وسیع‌تر می‌شود، هر چه این جغرافیا وسعت پیدا می‌کند عرصه بر صهیونیست‌ها تنگ‌تر می‌شود، آن‌هایی که یک روز می‌گفتند ما می‌خواهیم همه دنیا را بگیریم، اکنون دور خود دیوار کشیده‌اند و درون این دیوارها هم هر روز آتش و خون به پاست و بین خودشان درگیری است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: امروز مسلمان‌ها مسلح شده‌اند و به جان صهیونیست‌ها افتاده‌اند، یهودی‌ها هم خودشان بین خودشان دعوا دارند، این‌ها همه نشان می‌دهد ان‌شاءالله به زودی برچیده شدن بساط صهیونیست‌ها را می‌بینیم، همه این‌ها نیازمند این است که یک اقیانوسی از حماسه حسینی به پا شود.

وی خاطرنشان کرد: اقیانوس حماسه امام حسین (ع) از چشمه‌های مساجد و اجتماعات ایمانی ایجاد می‌شود، ان‌شاءالله هر کدام از ما در حد خودمان در این زمینه نقش داشته باشیم.

آیت‌الله عابدینی تأکید کرد: امور مساجد، کانون فرهنگی‌هنری، هیئات، فعالان، مبلغان و همه کسانی که به هر شکل در مساجد فعالیت می‌کنند بدانند که امام جماعت محور همه فعالیت‌هاست، ان‌شاءالله خدا به کار همه این‌ها برکت بدهد و دل‌ها را با هم و همت‌ها را هم‌افزا در خدمت منویات امام زمان (عج) و آرمان‌های اباعبدالله الحسین (ع) قرار بدهد و از ایام محرم و صفر هم نهایت بهره‌مندی را داشته باشیم.

در پایان آیت‌الله عابدینی با حضور در محل کانون فرهنگی‌هنری توحید در جریان فعالیت‌ها و برنامه‌های تربیتی این مسجد قرار گرفت.

برنامه بازدید هفتگی از مساجد، به همت مرکز رسیدگی به امور مساجد استان برگزار می‌شود. حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین «امیر رحیمی» سرپرست مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین نیز در این مراسم حضور داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار