فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع):

تأسی به فرهنگ عاشورا مرز پیروزی در دفاع مقدس بود

امیر «معصومی» گفت: با تأسی به فرهنگ عاشورا، انقلاب اسلامی توانسته بیش از چهار دهه در مقابل همه تهديدها و توطئه‌ها زورگویان عالم ايستادگی کند و نهضت امام خمينی (ره) که برگرفته از نهضت حسینی است تداوم ببخشد.
کد خبر: ۶۰۴۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵ - 20July 2023

تأسی به فرهنگ عاشورا مرز پیروزی در دفاع مقدس بودبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) که با حضور کارکنان این منطقه برگزار شد ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم، بیان داشت: قیام امام حسین (ع) برای تبیین و تبلیغ با هدف زنده نگه داشتن اسلام بود؛ اکنون نیز با همین رویکرد باید تبلیغ صورت گیرد.

وی افزود: مردمی که ابراز ارادت خود را با اشک پای پرچم حرم امام حسین علیه‌السلام نشان می‌دهند پیام مقاومت و ایثار را به طاغوتیان زمانه مخابره می‌کنند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اين كه پدافند نشات‌گرفته از واژه‌های دفاع، مقاومت و ايستادگی در داخل كشور است، تصريح كرد: امروز پدافند هوایی با استفاده از سلاح و امكانات نظامی خودساخته از دستاوردهای انقلاب اسلامی در مقابل اقدام‌های خصمانه دشمن به سركردگی استكبار جهانی، صهيونيسم بين‌الملل و نوكران منطقه‌ای آن دفاع می‌كند.

معصومی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی با تأسی به نهضت سيدالشهداء (ع) و درس مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم که از فرهنگ عاشورا گرفته بودند توانستند در دفاع مقدس به پيروزی برسند و اندیشه انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کنند.

این فرمانده ارشد نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی در پایان گفت: با همين فرهنگ، انقلاب اسلامی بیش از چهار دهه در مقابل همه تهديدها و توطئه‌ها زورگویان عالم ايستادگی كرد و نهضت امام خمينی (ره) را که برگرفته از نهضت حسینی است تداوم ببخشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار