تظاهرات کنندگان در تل‌آویو به نتانیاهو ضرب‌الاجل دادند

حدود یکصد هزار نفر از صهیونیست‌ها علیه طرح تغییرات قضایی نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی در تل‌آویو تظاهرات کردند. تظاهرات کنندگان در تل‌آویو به نتانیاهو ضرب‌الاجل دادند
کد خبر: ۶۰۵۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰ - 23July 2023

تظاهرات کنندگان در تل‌آویو به نتانیاهو ضرب‌الاجل دادندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رسانه‌های صهیونیست از برگزاری تظاهرات گسترده در قدس اشغالی و تل‌آویو خبر دادند.

علی‌رغم تصمیم پارلمان رژیم صهیونیستی برای موکول کردن روند تصویب طرح تغییرات قضایی در کنست به روز دوشنبه، تظاهرات اعتراضی صهیونیست‌ها در مناطقی از جمله تل‌آویو، حیفا و رعنانا ادامه دارد.

رسانه‌های صهیونیست گزارش دادند که حدود ۱۰۰ هزار صهیونیست علیه طرح تغییرات قضایی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تل‌آویو تظاهرات کردند.

شبکه المیادین گزارش کرد که ده‌ها هزار نفر در قدس اشغالی تظاهرات کرده و فردا یکشنبه نیز مخالفت‌ها با طرح تغییرات قضایی ادامه خواهد داشت.

حدود ۱۰۰ ژنرال، رئیس سابق موساد و رئیس سابق شاباک نیز به جمع معترضان علیه نتانیاهو پیوستند و در همین ارتباط «یوال دسکین» رئیس سابق شاباک گفت: «وقت آن رسیده که خدمت داوطلبانه در نیروهای ذخیره به تعلیق درآید تا طرح تغییرات قضایی نیز به طور کامل متوقف شود».

«یائیر لاپید» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی نیز تأکید کرد که یا کابینه نتانیاهو طی دو روز آینده بایستی از این طرح خود صرف‌نظر کند یا اینکه «اسرائیل» نابود خواهد شد.

بر اساس این گزارش، ۱۰ هزار نیروی ذخیره از ۴۰ یگان، ترک خدمت کردند.

رسانه‌های صهیونیست گزارش دادند که ۵۰ افسر ذخیره نیروی هوایی از جمله ۲۱ خلبان تعلیق خدمت خود را اعلام کردند و به این ترتیب تعداد افرادی که تاکنون خدمت در نیروی هوایی را تعلیق کرده‌اند به ۱۲۴۴ نفر رسید.

بنابراین گزارش تعداد مخالفان خدمت در نیروی هوایی در حال افزایش است.

«ایتان بن الیاهو» فرمانده سابق نیروی هوایی رژیم صهیونیستی نیز گفت: «وضعیت نیروی هوایی امشب فاجعه‌بار است».

«گادی ایزنکوت» عضو کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی نیز که در تظاهرات قدس اشغالی شرکت دارد، تأکید کرد که تعلیق خدمت صدها خلبان خسارت سنگینی برای ارتش است.

«دانی یاتوم» رئیس سابق موساد نیز گفت: «ما در تلاش هستیم تا جلوی سقوط از پرتگاه را بگیریم».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار