رئیس پلیس آگاهی فراجا:

اجرای مرحله اول طرح مبارزه با سارقان منزل/ ۵۵۵ سارق و مالخر دستگیر شدند

سردار قنبری از شناسایی و دستگیری ۵۵۵ سارق و مالخر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل و اعتراف این افراد به ۶۰۴ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۶۰۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳ - 23July 2023

اجرای مرحله اول طرح مبارزه با سارقان منزل/ ۵۵۵ سارق و مالخر دستگیر شدندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد قنبری» رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به هدفگذاری پلیس آگاهی فراجا برای تشدید مبارزه با سرقت اظهار داشت: طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل با هدف شناسایی و دستگیری سارقان حرفه‌ای و خریداران اموال مسروقه و همچنین بالا بردن احساس امنیت در جامعه به مدت سه روز به طور همزمان در استان‌های سراسر کشور اواخر تیرماه سال جاری به مرحله اجرا درآمد.

سردار قنبری افزود: طی این بازده زمانی با انجام اقدامات پلیسی و درعملیات‌های جداگانه ۵۱۵ سارق و ۴۰ مالخر دستگیر و همچنین ۶۰۴ فقره سرقت کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به کم توجهی مالباختگان به نگهداری صحیح اموال با ارزش همانند طلا، جواهر، وجوه نقد، سکه و ... در منزل به جای سپردن آن‌ها به صندوق امانات خاطرنشان کرد: عدم توجه به نکات ایمنی (نصب سیستم‌های هشدار دهنده و دوربین‌های مداربسته)، بی توجهی به تردد ساکنان و عدم اطمینان از بسته بودن درب‌های ورودی و پارکینگ‌ها و ... را می‌توان از جمله عوامل گرایش سارقان به سرقت از منازل نام برد.

وی تصریح کرد: اگرچه اقدام‌های مقابله‌ای در برخورد با سارقان حرفه‌ای و خریداران اموال مسروقه با استفاده از تمام توان و امکانات موجود و مشارکت سایر رده‌های تخصصی فراجا در سراسر کشور در دستور کار پلیس آگاهی است، اما لازم است شهروندان نیز به نکات ایمنی برای جلوگیری از سرقت توجه کرده و هرگونه تردد مشکوک افراد ناشناس را در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار