شماره سوم ماهنامه «سوره» ابتدای مرداد روی پیشخوان می‌آید

شماره سوم ماهنامه سوره ابتدای مرداد منتشر شده است و در پیشخوان روزنامه‌فروشی‌ها و کتابفروشی‌ها قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۶۰۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷ - 23July 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، شماره سوم از دوره هفتم ماهنامه سوره به مدیرمسئولی محمدمهدی دادمان و سردبیری سید علی سیدان در ۱۱۲ صفحه منتشر شد. رویکرد این دوره از ماهنامه سوره، «روایت میدان» است و از این منظر به سوژه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی می‌پردازد.

«انقلاب اسلامی روحی در کالبد هیات» سرمقاله شماره سوم سوره است که به بررسی نقش انقلاب اسلامی در میدان هیئت با تمرکز بر تجربه «هیئت رزمندگان اسلام» می‌پردازد.

تیتر اصلی جلد شماره سوم، «سرگذشت سرکوب روسری» است که این مطلب روایتی از تجربه «رنج حجاب» در فضای فرهنگی و سیاسی پهلوی دوم است.

همچنین، میزگردی درباره فرم «مداحی سیاسی» با عنوان «مداحی بنای سیاست بر محبت» با حضور حجت‌الاسلام زائری، علیرضا بلیغ، محمدمهدی سیار و مهدی زنگنه پیش‌رو قرار گرفته است که در تصویر پشت جلد نشریه قابل رویت است.

شماره سوم ماهنامه «سوره» ابتدای مرداد روی پیشخان می‌آید

از دیگر موضوعاتی که در شماره جدید ماهنامه «سوره» به آن‌ها پرداخته شده، می‌توان به روایتی درباره متن اخیر محمدجواد ظریف و تحقیر مردم ایران در گفتار او، نحوه حضور شیخ فضل‌الله نوری در صحنه مشروطه، ایده‌هایی برای پیوند هیئت و هنر و جستاری در امکان‌های پرداختن به امامان معصوم در سینما و تلویزیون اشاره کرد.

برای پیش‌خرید سومین شماره ماهنامه سوره می‌توانید به صفحات ماهنامه سوره در اینستاگرام و پیام‌رسان‌های بله، ایتا، تلگرام و روبیکا پیام بدهید. سومین شماره ماهنامه سوره به سردبیری سیدعلی سیدان در ۱۱۲ صفحه از هفته اول مردادماه در کیوسک‌های مطبوعاتی و کتابفروشی‌های سراسر کشور قابل تهیه است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار