جانشین فرمانده سپاه کرمانشاه:

دشمن به‌دنبال ضربه زدن به اصالت، اعتقاد و ایمان جوانان است

سردار «قنبری» گفت: دشمن به دنبال ضربه به اصالت، اعتقاد و ایمان جوانان است که با هوشیاری مردم ان‌شاءالله که انقلاب اسلامی از این مرحله نیز به سلامت عبور خواهد کرد.
کد خبر: ۶۰۵۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷ - 24July 2023

دشمن به دنبال ضربه به اصالت، اعتقاد و ایمان جوانان استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «مسعود قنبری» جانشن فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه شامگاه (یکشنبه) در مراسم گرامیداشت سالروز بمباران شیمیایی روستای زرده که در شهرستان دالاهو برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم فصل الخطاب هستند و خیلی از مشکلات با حضور مردم حل می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه افزود: وظیفه‌ای که شهدا برای مسئولین تعریف کردند خدمت به مردم و حل مشکلات آنان است که باید به جد پیگیری و انجام شود.

سردار قنبری با اشاره به مشکلات و محرومیت‌های شهرستان دالاهو، تصریح کرد: حل مشکلات این شهرستان باید در اولویت مسئولین قرار گیرد.

وی با اشاره به امضای بیش از ۲۰۰ کشور دنیا در خصوص ممنوعیت حمله شیمیایی حتی علیه نظامیان، ادامه داد: ۵ حمله شیمیایی توسط رژیم بعث در تاریخ دفاع مقدس به استان کرمانشاه به ثبت رسیده است که خود سندی محکم برای عدم توجه به حقوق بشر توسط کشورهای غربی و رژیم بعث است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم مظلوم روستای زرده قربانی حقوق بشر نمایشی غرب و استکبار جهانی بودند.

وی افزود: امروزه با توجه به شرایط موجود سواد رسانه‌ای یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه به ویژه قشر جوان است و تقویت این مساله می‌تواند از غافلگیری در مقابل هجمه رسانه‌ای دشمن جلوگیری کند.

سردار قنبری با بیان اینکه فضای جنگ رسانه‌ای بسیار سنگین و خسارت بار است، گفت: همه ما از خانواده و مسئولین وظیفه داریم با تقویت اطلاعات در حوزه رسانه‌ای، چراغ راه جوانان باشیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ضربه به اصالت، اعتقاد و ایمان جوانان است که با هوشیاری مردم ان‌شاءالله که انقلاب اسلامی از این مرحله نیز به سلامت عبور خواهد کرد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با اشاره به ثبت ۵ حمله شیمیایی رژیم بعث به استان کرمانشاه، گفت: مردم مظلوم «زرده» قربانی حقوق بشر نمایشی استکبار شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها