معاون عمرانی استانداری کردستان:

راه‌اندازی سه سایت تلفن همراه در مسیر سنندج- مریوان

«حبیبی» گفت: ارتقا وضعیت آنتن دهی مسیر سنندج- مریوان- باشماق با چهار سایت در حال انجام است که سه سایت آنتن دهی برای اربعین امسال آماده خواهد شد.
کد خبر: ۶۰۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴ - 27July 2023

راه‌اندازی سه سایت تلفن همراه در مسیر سنندج- مریوانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «کیومرث حبیبی» معاون عمرانی استانداری کردستان در نشست ستاد اربعین استان کردستان با محوریت کمیته زیرساخت که در فرمانداری مریوان برگزار شد، اظهار داشت: ارتقا وضعیت آنتن دهی مسیر سنندج- مریوان- باشماق با چهار سایت در حال انجام است که سه سایت آنتن دهی برای اربعین امسال آماده خواهد شد.

وی به آمادگی شهرداری سنندج برای جمع آوری زباله در مرز باشماق و استقرار آتش نشانی برای ارائه خدمت به زائران اشاره و اضافه کرد: آبفای کردستان برای تامین آب زائران تمهیداتی اندیشیده است، ضمن اینکه بانک ها و شعب در سطح شهر و مرز تامین ریالی دستگاههای خودپرداز خدمات بانکی لازم را به زوار خواهند داد.

راه‌اندازی سیستم وای فای در مرز، تامین برق مرز و موکب ها توسط شرکت برق و روکش مسیر و جاده اصلی، از دیگر مواردی بود که وی به آن اشاره داشت.

حبیبی با اشاره به اینکه برای تامین ماشین آلات شهرداری های کریدور اربعین از جمله مریوان و سنندج، تمهیداتی پیش بینی شده است، گفت: برای سال آینده‌ تعداد ماشین آلات مورد نیاز شهرداری مریوان تامین خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار