بزرگداشت عاشورای حسینی در یمن

ساکنان استان‌های صنعا و الحدیده یمن راهپیمایی را در سالروز عاشورای حسینی با شعار «هیهات منا الذله» برگزار و اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند.
کد خبر: ۶۰۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ - 29July 2023

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از شبکه خبری المسیره، ساکنان استان صنعا با برپایی راهپیمایی در سالروز عاشورای حسینی تأکید کردند: بزرگداشت سالروز عاشورا نشان دهنده حمایت از روش و قیام امام حسین (ع) و مواضع و شجاعتش در مقابله با ظلم و ظالمان و یاری کردن حق و مستضعفان است.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سر دادن شعار‌های آزادی و «هیهات منّا الذله» تأکید کردند که ملت یمن روش امام حسین و قیام وی علیه ظالمان را علیه ظالمان عصر کنونی و استکبار جهانی به رهبری آمریکا و لابی صهیونیست و مزدورانشان تا زمان تحقق پیروزی ادامه می‌دهند.

بزرگداشت عاشورای حسینی در یمن

شرکت کنندگان در این راهپیمایی بر موضع ثابت ملت یمن در برابر مسائل امت اسلامی از جمله مساله فلسطین و مقابله با دشمن صهیونیستی و زورگویی آمریکا و همبستگی با ملت‌های امت اسلامی به عنوان بخش اساسی از تعهدات دینی خود تأکید کردند.

آن‌ها هرگونه عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی از سوی نظام‌های مزدور و خیانتکار را محکوم و بر موضع ثابت خود درباره حمایت از محور مقاومت و جهاد در برابر یهودیان و صهیونیست‌ها تا زمان آزادی کامل فلسطین تأکید کردند.

ساکنان صنعا اهانت‌های مکرر به قرآن کریم از سوی دولت‌های سوئد و دانمارک را محکوم و اعلام کردند که این دولت‌ها به دستور لابی صهیونیست این کار را انجام می‌دهند.

بزرگداشت عاشورای حسینی در یمن

آن‌ها از امت‌های جهان عربی و اسلامی خواستند مواضع جدی را در برابر اهانت به قرآن کریم از طریق قطع روابط دیپلماتیک با این دولت‌ها و تحریم اقتصادی تولیدات آن‌ها اتخاذ کنند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی اعلام کردند: ما به ائتلاف متجاوز عربستان می‌گوییم که انگشتمان روی ماشه است و همچنان آمادگی خود را برای مقابله با تجاوز و محاصره حفظ می‌کنیم.

همچنین هزاران تن از ساکنان استان الحدیده عصر جمعه در سالروز عاشورای حسینی راهپیمایی را با شعار هیهات منا الذله برگزار کردند.

بزرگداشت عاشورای حسینی در یمن

شرکت کنندگان در این راهپیمایی جنایت هتک حرمت قرآن کریم در سوئد و دیگر کشور‌های غربی را محکوم کرده و بر پایبندی خود بر حمایت از قرآن کریم و مخالفت با اقدامات تحریک آمیزی که موجب جریحه‌دار شدن احساسات مسلمانان می‌شود، تأکید کردند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها