رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران تشریح کرد؛

جزئیات سومین کنگره بین المللی سلامت در اربعین/ ۵۰ مهمان از ۹ کشور

پازوکی با اشاره به ارسال ۳۵۰ مقاله به این کنگره از حضور ۵۰ مهمان از ۹ کشور جهان در این کنگره خبر داد.
کد خبر: ۶۰۶۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸ - 29July 2023

جزئیات سومین کنگره بین المللی سلامت در اربعین/ ۵۰ مهمان از ۹ کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «عبدالرضا پازوکی» دبیر علمی سومین کنگره بین‌المللی سلامت در اربعین ۱۴۰۲ در تشریح وضعیت ارسال مقالات به سومین کنگره بین المللی سلامت در اربعین، اظهار داشت: در مجموع ۳۵۰ مقاله به کنگره ارسال و روند داوری‌های علمی صورت پذیرفته است.

پازوکی با اشاره به ثبت نام بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر برای آموزش مداوم در این کنگره، افزود: همچنین در این کنگره ظرفیت دریافت امتیازات آموزشی ضمن خدمت نیز تکمیل شده است.

دبیر علمی سومین کنگره بین‌المللی سلامت در اربعین ۱۴۰۲ با اشاره به برگزاری این کنگره در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰، ادامه داد: در سومین کنگره بین المللی سلامت در اربعین، مهم‌ترین هدف تقویت و هماهنگی بین بخشی و برون بخشی برای شناخت ظرفیت‌های موجود در کنار افزایش مشارکت‌های مردمی در راستای بالا بردن سطح سلامت زائرین اربعین است.

وی با اشاره به حضور ۵۰ مهمان خارجی از ۹ کشور جهانی در این کنگره گفت: این افراد از کشور‌های آمریکا، انگلیس، کانادا، ایرلند، پرتغال، استرالیا، افغانستان، عراق و پاکستان به صورت حضوری و مجازی در این کنگره سخنرانی و مشارکت خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، سومین کنگره بین المللی سلامت در اربعین، ۱۱ تا ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار