بازدید فرمانده مرزبانی استان گلستان از ستادهنگ مرزی اترک

در راستای اجرای تداییر ابلاغی فرمانده مرزبانی فراجا به منظور ارزیابی توان رزمی دفاعی، فرمانده مرزبانی استان گلستان با حضور در ستاد هنگ مرزی اترک از اجرای طرح ذو الفقار و وضعیت یگان مرزی را به صورت میدانی و عملی مورد ارزیابی قرار داد.
کد خبر: ۶۰۶۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰ - 30July 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، در راستای اجرای تداییر ابلاغی فرمانده مرزبانی فراجا به منظور ارزیابی توان رزمی دفاعی، فرمانده مرزبانی استان گلستان امروز یکشنبه با حضور در ستاد هنگ مرزی اترک از اجرای طرح ذو الفقار و وضعیت یگان مرزی را به صورت میدانی و عملی مورد ارزیابی قرار داد.

سرهنگ احمدرضا حاتمی فرمانده مرزبانی استان گلستان در این بازدید طی سخنانی از زحمات بی‌بدیل مرزبانان در حفظ و حراست از مرز‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد و اظهار داشت: مرزبانان همواره باید اطلاعات کاملی از توانمندی‌های نظامی دشمنان را برآورد نمایند تا در موازنه نظامی بتوانند پدافندی قدرتمند و کارآمد ایجاد نمایند.

وی ارتقاء مولفه‌های آمادگی عملیاتی در حفظ و حراست مرز‌ها را لازمه‌ی موفقیت در مأموریت‌ها دانست و عنوان کرد: به همه مسائل مرزی باید با دید امنیتی نگاه کرد و خدای نکرده روزمرگی در یگان‌های مرزی نباید باعث بی انگیزگی و بی اهمیتی ما نسبت به حساسیت وظیفه مان در قبال حفظ و حراست از مرز‌های کشورمان گردد.

همچنین در این بازدید با تأکید به ارتقاء آمادگی عملیاتی کارکنان رزم دوم و اجرای طرح ذوالفقار در ستاد هنگ مرزی اترک در اجرای ماموریت‌های برون سازمانی بیان داشت: داشتن آمادگی رزمی و آموزش مستمر از ارکان مهم برای تثبیت اقتدار و امنیت در سطح حوزه مأموریتی است که بحمدالله در سایه لطف خداوند متعال و با استفاده از تجهیزات پیشرفته، امنیت در مرز‌ها حاکم است و مرزداران با اعتقاد و توکل بر خدا در راه برقراری این امنیت شبانه روز تلاش می‌کنند.

بازدید فرمانده مرزبانی استان گلستان از ستادهنگ مرزي اترك

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها