در نشست قرارگاه انتظامی امام علی (ع) مطرح شد؛

استاندار خراسان رضوی: مردم قدردان مجاهدت‌های کارکنان فراجا هستند

«نظری» گفت: نظم و امنیت مرهون تلاش و ازخودگذشتگی مجاهدان فی‌سبیل‌الله است که مردم ایران اسلامی قدرشناس این مجاهدت‌ها هستند.
کد خبر: ۶۰۷۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴ - 31July 2023

استاندار خراسان رضوی: مردم قدردان مجاهدت‌های کارکنان فراجا هستندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی با حضور در جلسه قرارگاه امام علی (ع) از تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی قدردانی کرد.

نظری در این نشست اظهار داشت: نظم و امنیت مرهون تلاش و ازخودگذشتگی مجاهدان فی‌ سبیل‌ الله است که مردم ایران اسلامی قدرشناس این مجاهدت‌ها هستند.

استاندار خراسان رضوی گفت: خدمت ارزشمند پلیس در ماه محرم و صفر به خصوص در شهر مقدس مشهد که از اهمیت و حساسیت زیادی به دلیل وجود بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج آقا علی ابن موسی الرضا (ع) برخوردار است عبادت و توفیق بزرگی محسوب می‌شود که باید پاس داشته شود.

در ابتدای این نشست سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در سخنانی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان گزارشی از اقدامات و تمهیدات انتظامی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها