فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه:

«عملیات مرصاد» اوج عزت و سربلندی ما و نهایت خواری منافقین بود

سردار «ریحانی» گفت: یکی از این روزهای تاریخی سالروز عملیات مرصاد است که اوج عزت و سربلندی ما و نهایت حقارت و خواری منافقین در این عملیات ثبت و ضبط شده است.
کد خبر: ۶۰۶۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳ - 30July 2023

«عملیات مرصاد» اوج عزت و سربلندی ما و نهایت خواری منافقین بودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه امروز در مراسم گرامیداشت عملیات غرورآفرین مرصاد و اولین یادواره شهدای ۱۰۴ جهادگر استان کرمانشاه که با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی کشور در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه در تاریخ انقلاب و سالهای دفاع مقدس روزهای به‌یاد ماندنی زیادی ثبت شده، اظهار داشت: یکی از این روزهای تاریخی سالروز عملیات مرصاد است که اوج عزت و سربلندی ما و نهایت حقارت و خواری منافقین در این عملیات ثبت و ضبط شده است.

سردار ریحانی با بیان اینکه روزهای پایانی جنگ تحمیلی روزهای مهمی در تاریخ انقلاب بود، تصریح کرد: دشمنان در این روزها تمام تلاش خود را برای نابودی اسلام و انقلاب به کار بسته بودند و با توجه به اینکه منطقه غرب کشور به واسطه حضور رزمندگان در دیگر جبهه‌ها، تقریبا خالی از رزمندگان بود، فریب خورده و با تحلیل نادرستی که از جنگ داشتند و به این امید که مردم از منافقین استقبال خواهند کرد، منافقین را راهی کشورمان کردند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با یادآوری دلاوری‌ رزمندگان اسلام در جریان عملیات مرصاد، گفت: در جریان عملیات مرصاد مردم در کنار رزمندگان، منافقین را در کمینگاه مرصاد زمین‌گیر کردند.

وی با بیان اینکه منافقین در جریان عملیات مرصاد شقی‌ترین صحنه‌ها را به وجود آوردند و حتی از داعشی‌ها هم در شقاوت پیشی گرفتند، افزود: یکی از نمونه‌های شقاوت منافقین در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام‌آبادغرب ثبت شده است. منافقین با ورود به این بیمارستان به بیماران و مجروحان بستری در بیمارستان هم رحم نکرده و همه آنها را به حیاط بیمارستان آورده و لباس‌هایشان را درآورده و بدنشان را روی هم انداخته و به آتش کشیدند.

سردار ریحانی در ادامه گریزی هم به تلاش‌های دشمنان برای کمرنگ کردن عزاداری‌های حسینی در چند روز گذشته زد و ادامه داد: در جریان تاسوعا و عاشورای امسال هم دشمنان تلاش کردند تا با شعارهایی شامل «سینه نزنید»، «نذری نخورید» و... عزاداری‌های حسینی را کمرنگ نشان دهند که بی اعتنایی مردم به این شعارها بار دیگر دشمنان را از توطئه‌چینی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب دلسرد کرد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: تمام تلاش دشمنان این است که فضای عاشورایی و حسینی را از جامعه ما بگیرند، غافل از اینکه عاشورا و امام حسین (ع) اختصاص به شیعیان ندارد و امام حسین (ع) در بین پیروان همه ادیان جای دارند.

وی با بیان اینکه قیام عاشورا حاوی درس‌ها و عبرت‌های زیادی برای ما است، گفت: این عبرت‌ها زمینه‌ساز سربلندی ما شده و این شور و عشق حسینی است که اسلام را زنده نگه داشته است.

سردار ریحانی با بیان اینکه اگر از واقعه عاشورا عبرت نگیریم دچار گرفتاری خواهیم شد، ابراز داشت: ملت ایران در مقاطع مختلف زمانی نشان داده‌اند که پای اعتقادات خود ایستاده‌اند و همین شور و شعور حسینی دشمنان اسلام را ناراحت و عصبانی کرده است.

این مسئول با اشاره به ادامه دار بودن توطئه‌های دشمنان علیه نظام، یادآور شد: دشمنان هرگز دست از دشمنی با ایران اسلامی برنخواهند داشت و مقابله با توطئه‌های گاه و بیگاه آنها نیاز به بصیرت و زمان‌شناسی همیشگی ملت ایران اسلامی دارد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه امروز مهمترین وظیفه ما جهاد تبیین است، اضافه کرد: همه باید با زبان و قلم خود جامعه را با چهره واقعی دشمنان آشنا کرده و نگذاریم دشمنان در اذهان جامعه به خصوص جوانان تاثیر بگذارند. تا زمانی که بر سر آرمان‌های خود هستیم دشمنان نمی توانند خدشه‌ای به اسلام و انقلاب وارد آورند.

وی با بیان اینکه «جهاد تبیین» در زمینه سبک زندگی رهبری اهمیت زیادی دارد، متذکر شد: باید با روشنگری در مورد سبک زندگی ایشان و مقایسه شیوه زندگی ایشان با رهبران دنیا، جامعه به ویژه نسل جوان را در جریان سبک زندگی رهبری بگذاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها