مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

هلال احمر زنجان پویش «مرهم زائر» ویژه اربعین حسینی را راه‌اندازی کرد

«هاشمی» گفت: هلال احمر استان زنجان پویش «مرهم زائر» ویژه اربعین حسینی، با هدف تامین بخشی از اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی راه‌اندازی کرد.
کد خبر: ۶۰۷۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸ - 01August 2023

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، «حکمت‌الله هاشمی» مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پویش مرهم زائر با هدف تامین بخشی از اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی مورد نیاز مراسم و فعالیت‌های بشردوستانه هلال‌احمر از محل کمک های مردمی و مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در استان راه‌اندازی شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان عنوان کرد: سالانه با آغاز مراسم عزاداری سالار شهیدان به ویژه در زمان اربعین، پویش تامین دارو و تجهیزات پزشکی برای زائران اربعین حسینی توسط سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمرکشور برگزار می‌شود.

وی گفت: علاقمندان می‌توانند در حد توان خود در تامین دارو و تجهیزات پزشکی برای زائران اربعین حسینی سهمی داشته و کمک کنند.

هاشمی اظهارداشت: سالانه دارو و خدمات پزشکی برای زائران اربعین حسینی (ع) در کشور عراق توسط جمعیت هلال احمر تامین می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: امسال نیز هلال احمر در قالب پویش «مرهم زائر» در صدد است تا با کمک خیران، بخشی از نیاز دارویی این مراسم را تامین کند.

وی به شرایط داروهای اهدایی اشاره کرد و گفت:این اقلام باید دارای بسته بندی مناسب، تاریخ مصرف بالای سه ماه و غیر یخچالی باشد.

هاشمی ادامه داد: دارو‌ها ترجیحا با بسته بندی اولیه کارخانه باشد، دارو‌ها یخچالی و دارو‌های دارای شرایط نگهداری در دمای ۱۵ تا ۲۰ درجه نباشد، فرآورده‌های دارویی مایع، نیمه جامد، اسپری‌ها و شیاف‌‌ها که به هر عنوان بسته بندی آنها باز شده باشد، دریافت نمی‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: قرص‌ها، کپسول‌ها، پرل‌ها به صورت فله‌ای و باز شده نیز دریافت نمی‌شود.

وی گفت: دریافت محموله‌های دارویی از شرکت‌های تولیدی، پخش دارویی و داروخانه‌ها بلامانع است.

هاشمی خاطرنشان کرد: مردم و خیرین نیک اندیش می‌توانند دارو‌های غیراستفاده خود را با شرایط بیان شده به خانه‌های هلال و واحد داوطلبان شعب هلال احمر استان زنجان تحویل دهند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به اهدای تجهیزات و اقلام پزشکی مازادا به هلال‌احمر اشاره کرد و افزود: این مهم به منظور تکمیل اقلام بانک امانات پزشکی هلال‌احمر و جمع آوری تجهیزات پزشکی مازاد برای کمک به بیماران نیازمند انجام می شود.

این مسئول ابراز داشت: این اقلام‌ مازاد قابل دریافت شامل ویلچر، تخت بیمار، واکر و عصا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها