بکارگیری پرنده‌ها و شهپادهای مجهز به هوش مصنوعی در رزمایش نیروی دریایی سپاه/ الحاق سامانه‌های موشکی قدیر و فتح به «ندسا»

پرنده‌ها و شناور‌های بدون سرنشین مجهز به هوش مصنوعی در رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه اهداف از پیش تعیین شده را با دقت منهدم کردند.
کد خبر: ۶۰۷۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱ - 02August 2023

بکارگیری پرنده‌ها و شهپادهای مجهز به هوش مصنوعی در رزمایش نیروی دریایی سپاهبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه از بامداد امروز (چهارشنبه) در خلیج فارس و با تمرکز بر جزیره بوموسی آغاز شده است، انواع سامانه‌ها و تجهیزات بومی و تولید شده در صنایع دفاعی و دانش‌بنیان کشور بکارگیری شدند.

در این رزمایش شناور‌های موشک‌انداز با سرعت ۹۰ نات، پرنده‌ها و شناور‌های بدون سرنشین مدیریت‌پذیر از راه دور و مجهز به هوش مصنوعی، هواپیما‌های دوزیست و موشک‌های بالستیک نقطه‌زن دریایی در بخش‌های مختلف رزمایش به اجرای عملیات‌های هوشمند و دقیق پرداختند.

همچنین انتقال یگان‌های بسیجی استان‌های فارس و هرمزگان از ساحل به جزیره در کمترین زمان ممکن انجام و رژه باشکوه و مقتدر دریایی با حضور ناو شهید ناظری، ناو شهید مهدوی، ناو شهید رودکی، شناور‌های کلاس تندر شهیدان دارا و رئیسی، شناور‌های مردمی بسیج دریایی و موشک انداز‌های کلاس ذوالفقار برگزار شد.

بنابراین گزارش، در این رزمایش برای اولین بار، سامانه موشکی کروز قدیر و موشک بالستیک فتح ۳۶۰ مجهز به هوش مصنوعی رونمایی و به نیروی دریایی سپاه الحاق شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار