حمله مجدد ارتش سعودی به منطقه مرزی «شدا»

حمله توپخانه‌ای مجدد ارتش سعودی به منطقه مرزی «شدا» در استان صعده، باعث مجروح شدن ۶شهروند یمنی شد.
کد خبر: ۶۰۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵ - 04August 2023

حمله مجدد ارتش سعودی به منطقه مرزی «شدا»به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ائتلاف سعودی طی ساعات اولیه صبح امروز (جمعه) بار دیگر منطقه مرزی «شدا» در یمن را با حملات توپخانه مورد هدف قرار دادند.

طبق گزارش شبکه «المسیره»، بر اثر بمباران منطقه مرزی شدا از سوی دشمن سعودی چهار شهروند مجروح و به بیمارستان روستایی رازح منتقل شدند.

خبرنگار المسیره در گزارش تکمیلی اعلام کرد که تعداد مجروحین این بمباران هوایی به شش نفر افزایش یافته است.

دفتر حقوق بشر در صعده در پی این حملات اعلام کرد: ادامه جنایات دشمن سعودی در ادارات مرزی را محکوم می‌کنیم. ادامه این سریال جنایتکارانه را که هر روز به صورت وحشیانه و با برجای گذاشتن شهید و مجروح انجام می‌شود، به شدت محکوم می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما سکوت بین‌المللی شورای امنیت، سازمان ملل و دیگر نهاد‌های جهانی در قبال این جنایات را محکوم می‌کنیم. ما رژیم سعودی و همه همدستانش را مسئول هدف قرار دادن غیرنظامیان و اموال آن‌ها می‌دانیم.

روز گذشته (پنج‌شنبه) هم ارتش سعودی حمله‌ای توپخانه‌ای به این منطقه مرزی در استان صعده داشت که در نتیجه آن یک شهروند یمنی به شهادت رسید.

روز سه‌شنبه نیز در حمله توپخانه‌ای ارتش سعودی در منطقه مرزی شدا، چهار شهروند یمنی زخمی شده بودند.

مناطق مرزی استان صعده هر از گاهی در سایه سکوت بین‌المللی مورد هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای سعودی قرار می‌گیرند و اخیراً این جنایت چندبار تکرار شده است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار