طی دیداری صورت گرفت؛

تقدیر و دلجویی استاندار کرمانشاه از بانوی آمر به معروف

«صحرایی»طی دیداری از بانوی آمر به معروف و همسر شهید مدافع حرم کرمانشاهی تقدیر و دلجویی کرد.
کد خبر: ۶۰۸۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹ - 06August 2023

تقدیر و دلجویی استاندار کرمانشاه از بانوی آمر به معروفبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه شامگاه «شنبه» با حضور در منزل شهید حسین علیخانی از شهدای مدافع حرم، از همسر و فرزندان ایشان که روز گذشته از سوی چند فرد هنجارشکن مورد هتک حرمت و اهانت قرار گرفته بود، دلجویی و تقدیر کرد.

صحرایی  در دیدار  تاکید کرد: رعایت قانون و هنجارهای اخلاقی و دینی و حمایت از آمران به معروف در جامعه نیازی ضروری است و قول پیگیری ویژه این پرونده و هتک حرمت صورت گرفته به این خانواده شهید مدافع حرم داد.

همسر شهید علیخانی هم از برخی سهل انگاری‌ها و کم کاری‌ها در حمایت از آمران به معروف انتقاد کرد و در عین حال گفت که در تداوم مسیر امر به معروف و نهی از منکر ثابت قدم خواهد ایستاد.

همسر شهید مدافع حرم حسین علیخانی اخیراً پس از دادن تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر ابتدا در همان محل مورد اهانت فرد هنجارشکن قرار گرفته است، سپس فرد هنجارشکن با همراهی اقوام به منزل شهید حسین علیخانی هجوم می‌برند و با ورود به منزل شهید علیخانی، همسر و دو دختر او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند، گوشی‌های تلفن همراه همسر و دختران شهید را می‌شکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها