فرمانده سپاه امام رضا (ع):

امیدآفرینی ویژگی اصحاب رسانه است

سردار «غیاثی» با تأکید بر اینکه اصحاب رسانه با تأسی از خبرنگاران عاشورا، در حوزه جهاد تبیین اُمیدآفرین باشند، گفت: امام سجاد (ع) و زینب (س)، رسالت و نقشِ پیام رسانی خود را در افشای ظلم و فاسد و تزویر یزیدیان به درستی ایفا کردند.
کد خبر: ۶۰۸۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵ - 07August 2023

امیدآفرینی شاخصه اصحاب رسانه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا (ع) در نشست صمیمی با مدیرکل، معاونان و مدیران سازمان صدا و سیمای خراسان رضوی و نیز جمعی از مدیران رسانه‌های استان که امروز انجام شد، ضمن تبریک روز خبرنگار، با اشاره به تقارن ماه محرم با این روز با تأکید بر عبرت‌گرفتن از واقعه عظیم عاشورا، اظهار داشت: حضرت امام سجاد (ع) و حضرت زینب کبری (س) با موقعیت‌شناسی دقیق و صحیح به تببین ابعاد اهداف قیام امام حسین (ع) پرداختند؛ بر همین اساس نخستین پیام‌رسانان و خبرنگاران در حوزه جهاد تبیین شدند.

وی ادامه داد: افشای چهره واقعی یزید و یزیدیان مهمترین و تأثیرگذارترین دستاوردِ خطبه‌ها و سخنان این دو بزرگوار در مسجد شام به‌عنوان راوی و خبرنگار واقعه عاشورا بود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به سروده شاعر آیینی قادر طهماسبی که سرود «کربلا در کربلا می‌ماند، اگر زینب نبود» تصریح کرد: خبرنگار کربلا، اصحاب و وفاداران امام حسین (ع) فداکاری، ادب و احترام علمدار، صبر و صلابت مادران عاشورایی، توبه و بازگشت حُر و نیز خلق حماسه‌ها را دیدند و رسالت و نقشِ پیام‌رسانی خود را در افشای ظلم و فاسد و تزویر یزیدیان به درستی ایفا کردند.

سردار غیاثی تاکید کرد: خبرنگاران ما به تأسی از امام سجاد (ع) و زینب (س)، باید بتوانند در عرصه جهاد تبیین که امروز مهمترین موضوع جامعه و از دغدغه‌ها و مطالبات مهم فرمانده کل قواست ضمن تاثیرگذاری، امیدآفرین و وفادار نظام و انقلاب باشند.

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران در بدو ورود به صدا و سیمای خراسان رضوی با حضور بر مزار شهید گمنام و ادای احترام به مقام شامخ آن شهید، یاد شهدای خبرنگار را گرامی داشت.

وی همچنین برای عرض تبریک روز خبرنگار از بخش‌های مختلف صدا و سیمای خراسان رضوی بازدید و با معاونان، مدیران، خبرنگاران، گزارشگران، تصویربرداران و کارمندان دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها