صبح امروز توسط بسیج اصناف برگزار شد؛

تجمع اعتراضی اصناف و بازاریان در محکومیت اهانت به قرآن کریم

تجمع اعتراضی اصناف و بازاریان صبح امروز در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در بازار بزرگ تهران برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۸۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹ - 08August 2023

تجمع اعتراضی اصناف و بازاریان در محکومیت اهانت به قرآن کریمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، تجمع اعتراضی اصناف و بازاریان توسط سازمان بسیج اصناف کشور و اتاق اصناف ایران صبح امروز در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در بازار بزرگ تهران با حضور غلامرضا حسن پور رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور برگزار شد.

در این اجتماع اصناف و بازاریان که در مسجد امام خمینی (ره) بازار بزرگ تهران و با حضور کسبه و بازاریان برگزار شد، یکی از قاریان ممتاز کشورمان آیاتی از قرآن مجید را تلاوت کرد و سپس حاضران در مراسم با سردادن شعار‌هایی این اقدام را که با اجازه دولت‌های سوئد و دانمارک روی داده محکوم کردند.

در انتهای مرایسم نیز بیانیه‌ای در همین راستا قرائت شد که متن آن به شرح زیر است:

ان هذا القرآن یهدی للتی هی اقوم

با کمال تاسف شاهدیم که عوامل خودفروخته و مزدور مجددا به ساحت قرآن کریم جسارت نموده و این کتاب هدایترا به خیال خودشان به آتش کشیدند؛ البته این افراد و اربابانشان مصداق این مصرع هستند که: «مه فشاند نور و سگ عوعو کند».

هرچند این اهانت‌ها، مردم آزاده و دنیا را نسبت به کتاب آسمانی و الهی مسلمانان علاقه مند‌تر کرده است، ولی وظیفه آحاد پیروان ادیان توحیدی بویژه اسلام عزیز، مقابله با این حرکات سخیف و برنامه ریزی شده است. توطئه‌ای که به اسم آزادی بیان توسط رسانه‌های وابسته به کفر و شرک جهانی تطهیر شده و مورد حمایت برخی دولت‌های به اصطلاح متمدن قرار گرفته است. غافل از این که نور خدا هرگز خاموش شدنی نیست «یریدون لیطفئوا نورالله بافواههم والله متم نوره و لو کره المشرکون».

اصناف و بازاریان سراسر کشور ضمن محکومیت شدید توطئه «قرآن سوزی» در برخی از کشور‌ها از جمله سوئد و دانمارک، بر مجازات عوامل این جنایت بزرگ تاکید کرده و از کشور‌های اسلامی می‌خواهیم با اتخاذ تصمیمات بازدارنده، دولت‌های غربی را از عملکرد خود پشیمان کنند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار