در جمع کارکنان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی مطرح شد؛

سردار کارگر: تغییر نگرش جوانان، راهبرد دشمن در جنگ ترکیبی/ توجه به کودکان و نوجوان سرمایه‌گذاری بلند مدت برای انقلاب اسلامی/ کسب توفیق در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیازمند روحیه جهادی است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تغییر نگرش جوانان را راهبرد دشمن در جنگ ترکیبی دانست و گفت: برای کسب توفیق در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید همچون دفاع مقدس با روحیه جهادی و پشتکار، تلاش و همت کرد.
کد خبر: ۶۰۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹ - 09August 2023

سردار کارگر: کسب توفیق در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیازمند روحیه جهادی و تلاش است/ تغییر نگرش جوانان، راهبرد دشمن در جنگ ترکیبی/ توجه به کودکان و نوجوان سرمایه‌گذاری بلند مدت برای انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جریان سفر به مشهد مقدس، در جمع کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان اینکه در احداث مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس باید نسبت به حفظ بیت‌المال اهتمام جدی داشته باشیم، اظهار داشت: تا قبل از اجرای طرح محتوایی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان رضوی، برای ایجاد حس در مخاطبین و جذب آن‌ها در فضاسازی محیط، از نمادهای دفاع مقدسی همچون پرچم‌های مزین به نام مبارک ائمه اطهار علیهم‌السلام، تابلونوشته‌ها و سخنان امامین انقلاب اسلامی با موضوع دفاع مقدس و مقاومت استفاده شود.

سردار کارگر در ادامه با اشاره به نقش یگان‌های رزم خراسان در دفاع مقدس، گفت: ارائه عملکرد این یگان‌ها و عملیات‌هایی که آن‌ها در آن‌ حضور داشتند، در قالب بنر در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان می‌تواند در جذب مخاطب نقش داشته باشد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تأکید بر اینکه اقدامات تبلیغی باید به گونه‌ای باشد که نتایج مثبت به همراه داشته باشد، ادامه داد: از ظرفیت دانش‌آموزان برای حضور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان استفاده شود.

سردار کارگر تأکید کرد: برای کسب توفیق در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید همچون دفاع مقدس با روحیه جهادی و پشتکار، تلاش و همت کرد.

وی با بیان اینکه باید همچون دوران دفاع مقدس باید به جوانان اعتماد کرد و از ظرفیت آن‌ها استفاده کرد، بیان داشت: در برنامه‌ریزی‌هایی که در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس صورت می‌گیرد به کودکان و نوجوانان توجه ویژه شود چراکه امروز هر اقدام مثبتی که برای این رده سنی انجام می‌دهیم در آینده نتایج آن را خواهیم دید.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لازمه پیشبرد هرچه بهتر مأموریت‌های حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را تحول‌خواهی و اصلاح روش‌ها عنوان کرد و یادآور شد: جنگی که امروز با آن مواجه هستیم جنگ ترکیبی و شناختی است. دشمن در این جنگ به دنبال تغییر نگرش نسل جوان است؛ بر همین اساس باید ابتکار عمل را بدست بگیریم و با برقراری ارتباط با نوجوانان و جوانان و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با زبان هنر و ادبیات در قالب جهاد تبیین، این توطئه‌ دشمن را خنثی کنیم.

سردار کارگر با بیان اینکه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اتفاقاتی را رقم زدند که تبدیل به سبک زندگی شده‌اند، خاطرنشان کرد: باید با اصلاح روش‌ها و حضور اثرگذار در فضای مجازی نسبت به تبیین ارزش‌های دفاع مقدس اهتمام شود.

وی توسل به ائمه اطهار علیهم‌السلام، اطمینان به خرد جمعی، پیگیری جدی مأموریت، تواضع، بهره‌گیری از ظرفیت مسئولان استانی و استفاده از صاحبنظران حوزه‌های تخصصی همچون ادبیات و هنر را از عوامل موفقیت در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها