فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

خدمت به مردم از ویژگی‌های بارز شهید بابایی بود

امیر سرتیپ معصومی گفت: خدمت به مردم جزو شاخص‌های اخلای شهید بابایی بود و مردمداری شهید بابایی يکی از مهمترين مولفه‌های شخصيت آن شهید بزرگوار بود.
کد خبر: ۶۰۸۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰ - 09August 2023

خدمت به مردم از ویژگی‌های بارز شهید بابایی بودبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) با اشاره به سالگرد شهادت امیر سرلشکر خلبان «عباس بابایی» اظهار داشت: شهید بابایی را می‌توان یک متخصص متعهد دانست زیرا همواره تلاش داشت بهترین تصمیمات را در حوزه مأموریتی خود داشته باشد.

وی با بیان اینکه ستاره‌های درخشان این مرز و بوم مسیر را نشان داده‌اند و ما باید در این مسیر حرکت کنیم، افزود: برای ادامه دادن مسیر شهدا باید نیروهای انقلابی، اخلاص را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند، تا بدین وسیله جامعه در فضایی محبت‌آمیزتر و همگراتر پیش برود.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) گفت: تمامی کسانی که کتاب زندگینامه شهید بابایی را مطالعه کرده‌اند شاخصه اصلی این شهید را از زمان قبل انقلاب تا دوران دوران دفاع مقدس، اخلاص می‌دانند. ویژگی که باید سرلوحه زندگی تمام نیروهای انقلابی باشد چرا که شهدا با برخورداری از جوهره اخلاص به این جایگاه عظیم دست پیدا کرده‌اند.

این مسئول تصریح کرد: از دیگر ویژگی شهید بابایی، تصمیم‌گیری اساسی و مشورت کردن با دیگران قبل از اتخاذ تصمیم بود. شهید بابایی بعد از تصمیم‌گیری، با جدیت تمام نسبت به اجرای تصمیم اقدام می‌کرد.

وی گفت: شهید عباس بابایی بزرگمردی بود که رشادت‌‌های او و همرزمانش در جبهه‌های حق علیه باطل، در تمامی ادوار زندگی همانند سرمشقی مقابل دیدگانمان است.

معصومی خاطرنشان کرد: شهید والامقام عباس بابایی هیچگاه مرعوب پست و مقام نشد، به همین دلیل بود که به اذعان دوستانش همواره در اجرای مأموریت‌های پرخطر همواره پیشگام و داوطلب بود. این فرمانده شهید از نوادری بود که توانست بسیاری از فرماندهان را در نیروی هوایی با خود همراه کند و در مأموریت‌های متعدد آن‌ها را بکار بگیرد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ابراز داشت: عباس بابایی خدا را طلب کرد و مزد پیروزی او شهادت در روز عید قربان بود. این شهادت مزد مجاهدان فی‌سبیل‌ الله است که با روحیه انقلابی و جهادی در همه میدان‌ها حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها