در مراسم تحلیف کارکنان وظیفه هنگ آموزشی منطقه پدافند هوایی شمال شرق مطرح شد؛

فرمانده گروه پدافند هوایی مشهد: ارتقای بصیرت، آمادگی نیروهای مسلح را برای مقابله با دشمن ارتقا می‌دهد

سرهنگ «ربیعی» گفت: دفاع همچنان در عرصه‌های مختلف باقی است و بصیرت در این راه باعث حفظ آمادگی بیشتر نیروهای مسلح در عرصه‌های مختلف می‌شود.
کد خبر: ۶۱۰۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱ - 17August 2023

فرمانده گروه پدافند هوایی مشهد: ارتقای بصیرت، آمادگی نیروهای مسلح را برای مقابله با دشمن ارتقا می‌دهد به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ «علی ربیعی» فرمانده گروه پدافند هوایی شهید حمزه حبیبی مشهد در مراسم تحلیف و اخذ سردوشی کارکنان وظیفه هنگ آموزشی این منطقه اظهارداشت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان ارتش شجاع و مقتدر در دنیا مطرح است و حافظ استقلال و تمامیت ارضی کشور، آرمان‌های امام خمینی (ره) و تداوم‌بخش راه شهدای عزیز انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: وجود همدلی و صمیمیت بین آحاد نیروهای مسلح کشور یکی از شاخصه‌های مهم در ارتقای توان رزم و بازدارندگی و امنیت پایدار است و پدافند هوایی همانگونه که فرمانده معظم کل قوا فرمودند، در خط مقدم دفاع از حیثیت کشور، تمام توان خود را در دفاع از آسمان آبی ایران اسلامی بکار بسته تا دشمنان نتوانند چشم طمع به کشور عزیزمان داشته باشند.

فرمانده گروه پدافند هوایی شهید حمزه حبیبی ولایتمداری را لازمه ایجاد بستر مناسب در اجرای هرچه بهتر ماموریت‌های محوله خواند و یادآور شد: امنیت و اقتدار کنونی ایران اسلامی همواره مرهون ازخودگذشتگی و جانفشانی شهدا، رزمندگان و ایثارگران و صبر و استقامت خانواده‌های آنان است.

ربیعی با اشاره به اینکه لباس سربازی بسیار مقدس و قابل احترام است بیان داشت: شما کارکنان وظیفه در این برهه از زمان، لباس سربازی امام زمان (عج) را با ایمان قلبی و علاقه بر تن کرده‌اید و تحت ولایت و رهبری داهیانه فرمانده معظم کل قوا پرچمدار جبهه مقاومت در برابر استکبار و استعمارگران نوین جهانی هستید.

وی در ادامه با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس، گفت: دفاع همچنان در عرصه‌های مختلف باقی است و بصیرت در این راه باعث حفظ آمادگی بیش از پیش نیروهای مسلح در عرصه‌های مختلف می‌شود.

فرمانده گروه پدافند هوایی مشهد در پایان سخنان خود، وجود سربازان پاک و رشید را در نیروهای مسلح مایه دلگرمی نظام مقدس اسلامی و کشور دانست و خاطرنشان کرد: امروز دشمن با وجود نیروهای مسلح مقتدر و توانمند در کشور از حمله نظامی مأیوس شده است. نظام سلطه می‌داند که این عرصه هزینه‌های زیادی برای آن‌ها به‌همراه خواهد داشت؛ بر همین اساس جنگ نرم را در عرصه فرهنگی به مردم تحمیل کرده تا از طریق فضای مجازی کشور ضربه فرهنگی به جوانان ما وارد کند که البته به لطف پروردگار و بینش و بصیرت شما جوانان در این امر ناکام خواهد بود.

در این مراسم ضمن ادای سوگند توسط کارکنان وظیفه و قرائت خطابه توسط نمایندگان قدیم و جدید، سرهنگ علی ربیعی از کارکنان وظیفه نمونه در طول دوره تقدیر کرد.

در پایان یگان‌های حاضر در میدان، از مقابل جایگاه رژه رفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار