امام جمعه قصرشیرین:

مردم سالاری دینی بهترین ابزار برای صدور انقلاب و مقدمه‌های ظهور دین حق است

حجت‌الاسلام «صالحی» گفت: مردم‌سالاری دینی بهترین ابزار برای صدور انقلاب و مقدمه‌های ظهور دین حق است و همه ما باید قدر جمهوریت نظام جمهوری اسلامی را بدانیم.
کد خبر: ۶۰۹۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵ - 11August 2023

مردم سالاری دینی بهترین ابزار برای صدور انقلاب و مقدمه های ظهور دین حق استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «صادق صالحی» امام جمعه شهرستان قصرشیرین امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات پیش رو در سال جاری، اظهار داشت: انتخابات یکی از مهم ترین مباحث کشور است و باید کسانی که تخصص و تعهد دارند در این عرصه وارد شوند و بتوانند در این دموکراسی و مردم سالاری دینی در کشور ما که نه شعاری و بلکه عملی هست حضور پیدا کنند.

وی بیان کرد: یک نماینده باید اهل مطالعه باشد و طوری عمل کند که صداقت و اخلاص او برای مردم محرز شود و در این صورت نیز مردم او را همراهی می کنند.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: یکی از شعارهای اصلی رسانه منطبق با سند عدالت گستری است و رسانه ملی در یک ابتکار عمل طوری برنامه ریزی کرده که برای کسانی که وارد عرصه انتخابات شوند و توان تبلیغات را ندارند این فرصت را ایجاد می کند تا برنامه های خود را تبلیغ کنند و در اختیار مردم قرار دهند که این ابتکار عمل هوشمندانه و خداپسندانه رسانه ملی در شرایطی که دشمن علیه رسانه ملی ما قرار دارد قابل قدردانی است.

حجت الاسلام صالحی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به هدایت سرمایه‌ها به سمت تولید در جهت تحقق شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید، گفت: توصیه امامان جماعات کشور به مسئولان دستگاه‌های اجرایی در خصوص حل مشکلات واحدهای صنعتی و گره‌گشایی از امور صاحبان صنایع کوچک است.

وی اضافه کرد: با نگاهی به سیر تاریخ در می‌یابیم، نقطه مطلوب و ایده‌آل مستکبران و طاغوت ها، تربیت متدینین کنار کشیده از سیاست و غیرفعال و منزول در مبارزه است زیرا که آنان به واسطه دینداری غیرسیاسی و صرفا عبادی، تخدیر شده و در برابر ظلم ظالمین هیچ اقدامی نمی‌کنند.

وی گفت: امام خمینی بعد از ۱۴ قرن دوباره مردم‌سالاری نبوی(ص) و علوی(ص) را که طاغوت‌ها در طول تاریخ سعی در نابودی‌اش داشتند، احیاء کرد، واقعا هیچ چیزی مثل مردم‌سالاری دینی نمی‌تواند اسلام را الگوی زندگی کند.

حجت الاسلام «صالحی» گفت: مردم‌سالاری دینی بهترین ابزار برای صدور انقلاب و مقدمه های ظهور دین حق است و همه ما باید قدر جمهوریت نظام جمهوری اسلامی را بدانیم.

خطیب جمعه شهرستان قصرشیرین ادامه داد: تولید اسلام‌های تقلبی سلفی، وهابی، القاعده‌ای و داعشی از سوی نظام استعمار و استکبار غرب، تنها به‌ منظور نهادینه‌کردن قرائتی غیر مردمی از اسلام و ارائه جنس بدلی از اسلام اصیل است تا بتوانند مانع رشد اسلام و مهار انقلاب اسلامی در قامت جمهوری اسلامی شوند.

حجت الاسلام صالحی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به اعزام ناوهای آمریکایی به خلیج فارس و تهدیدهای توخالی در روزهای پایانی تیرماه امسال گفت: ستاد فرماندهی مرکزی ایالات‌متحده (سنتکام) اعلام کرد آمریکا علاوه بر ارسال جنگنده‌های اف ۳۵ و اف ۱۶ و ناوشکن مجهز به موشک‌های هدایت‌شونده، بخشی از نیروهای یک واحد آبی - خاکی نیروی دریایی ارتش خود را نیز برای مقابله با ایران در خلیج ‌فارس مستقر می‌کند.

وی افزود: اقدام های روزهای اخیر از سوی نیروهای مسلح کشورمان، از الحاق موشک کروز ابومهدی به ناوگان دریایی ایران گرفته تا برگزاری رزمایش اقتدار در آب‌های خلیج ‌فارس، تنها یک هدف را دنبال می‌کند و آن هم مخابره پیام هشدار به ارتش تروریست آمریکا است.

حجت الاسلام صالحی ادامه داد: بنابر گفته بسیاری از صاحب نظران، اقتصاد ایران درحال حاضر نیاز به تثبیت نرخ ارز در یک مقطع زمانی مشخص دارد تا بتواند تنش‌ها و تکانه‌های اقتصادی را تاب بیاورد و از التهاباتی که سفره مردم را کوچک‌تر کرده و معیشت عمومی را به مخاطره می‌اندازد تاحدودی بکاهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار